📷 מימונה בגדרה | בתכנית המוסיקלית: שירי אירוויזיון, בביתו של האיש הכי חזק במדינה בימים אלו, זיו דאלי. על המופלטות: האישה, לימור

בבית משפחת דאלי בגדרה, הייתה עסוקה בעלת הבית לימור בהכנת המופלטות במרתף לאחר שהכיריים קרסו מהעומס – ככה זה כשמאות אנשים מגיעים למימונה אצל האיש הכי חזק במדינה – הרבה יותר מביבי, אגב – בימים אלו, מפיק האירוויזיון, זיו דאלי.

בשקט ובצניעות שלו, כובש דאלי את הפסגות הכי גבוהות ושוקד על הפקת אירוויזיון שטרם נראתה מעולם בעולם כולו. דאלי המוכשר אמון על מאות הפקות גדולות ובינוניות – אך אין ספק שזו ההפקה הגדולה מכולן. מידי יום הוא יוצא מביתו שבמושבה בשעה שמונה בבוקר וחוזר סמוך לחצות. עד ה-18 בחודש, ייראו כך חייו – וכולם מבינים זאת, מכילים זאת ומפרגנים לו באהבה.

רבים הגיעו אמש אל בית המשפחה וכיבדו בנוכחותם, נהנו ממטעמים רבים של האישה לימור (מרוקאית למחצה), שהודיעה במהלך החג כי היא מתכננת לערוך מימונה למרות ההכנות לאירוויזיון – הבעל הבין שאין לו ברירה והזמין את בני המשפחה והחברים הקרובים, שעלו אל ביתו בזה אחר זה. שם, בין המופלטות לתה הצמחים המהביל, יספר למסובים כי מגיע לה, לרעייתו ה-כ-ל, זו היא שתומכת בו ומפרגנת לו על העבודה הקשה למרות שאינה רואה אותו במשך ימים שלמים.

אז מה היה שם? טוב ששאלתם. חוץ מעיצוב נוצץ ומלא צעירים (שהגיעו מהצד של קורן, היורש הכובש) ציפו לאורחים ערימות של מופלטות עם חמאה ודבש, עוגיות מתוקות וריבות מגוונות כיאה למסורת, אלכוהול כיד המלך ובחדר צדדי נאמר דבר תורה, לכבוד השבוע החדש, מפי אביו הצדיק של דאלי.

והמוסיקה ברקע? שלא תתבלבלו, דאלי עם יד על הדופק תמיד ובזמן שהוא מדווח לחברים הקרובים על הטירוף מסביב לשעון לקראת הערב הנוצץ, ההיערכות הקדחתנית ומאתיים המתנדבים שנשמעים להוראותיו המדוקדקות – היא, המוסיקה, בהתאם למעמד: שירי ארץ ישראל וארוויזיון בעיקר. ככה זה כשאתה הביג בוס של האירוע הכי מושקע בתבל. פייר, מגיע להם דוז פואה.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן