תרגיל מיוחד באתר הרס בעוטף עם כלבני יכ”ל

יכ”ל מחזיקה במערך של כלבי הצלה וגופות, הנמצאים בכוננות תמידית, המאומנים לחיפוש ואיתור נעדרים. היחידה זמינה ומוכנה להתייצב לכל משימה.

כלבני יכ”ל משפרים את היכולות באיתור נעדרים, וערכו תרגיל מיוחד באתר הרס בעוטף עזה

מתנדבי יכ”ל – יחידת הכלבנים לישראל, ערכו היום (שני), אימון מיוחד בעוטף עזה, באירוע המדמה קריסת מבנים כתוצאה ממתקפת טרור וירי טילים, או מרעידת אדמה, בדימוי נעדרים תחת להריסות ואיתורם על ידי הכלבים.

אחרי אירועי השבעה באוקטובר הופקו לקחים, ולמדו ביכ”ל שיש להכין מאגר לאומי של כלבי הרחה שיודעים לתת מענה לכל תרחיש חרום לאומי, בדגש על איתור נעדרים – בשטחים פתוחים ומתחת להריסות.

המטרה באימון באתר הרס היא לדמות לכלבים ולכלבנים כמה שיותר אתר הרס אמיתי, כדי שבאירוע אמת יוכלו להגיב על הצד הטוב ביותר בלאתר נעדרים ולהציל חיים.

האימון הזה מצטרף לשרשרת אימונים שיכ”ל עורכת בצל המלחמה והפעילות המבצעית, בשטחים טופוגרפיים שונים ברחבי הארץ, כדי לשמור על כשירות הכלבים והכלבנים.

יש לציין, שיכ”ל מחזיקה במערך של כלבי הצלה וגופות, הנמצאים בכוננות תמידית, המאומנים לחיפוש ואיתור נעדרים.
היחידה זמינה ומוכנה להתייצב לכל משימה.

■ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

 

צילום: דובר צה"ל

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן