תנועת אחריי! זכתה בפרס אחדות ירושלים על תרומתה לחברה הישראלית

הפרס ניתן על התרומה לחברה הישראלית במלחמת חרבות ברזל ועל הקמת מיזם 8.10 לבני ובנות נוער מפונים

תנועת אחריי! זכתה בפרס אחדות ירושלים על תרומה לחברה הישראלית במלחמת חרבות ברזל ועל הקמת מיזם 8.10 לבני ובנות נוער מפונים

ביום ראשון, 9 ביוני, יעניק נשיא המדינה לתנועת "אחריי" את פרס אחדות ירושלים על תרומתה המשמעותית של התנועה לחברה הישראלית במהלך מלחמת חרבות ברזל ועל הקמת מערך "810" לבני ובנות נוער מפונים. את הפרס יעניק הנשיא בטקס בירושלים ליו"ר העמותה האלוף (מיל.) יורם (ייה) יאיר, מנכ"ל העמותה, אמיר סטרוגו, מנהל המערך נתנאל גבאי וסמנכ"לית השותפויות בעמותה, סתיו ארליך.

המערך הוקם כחודש מתחילת המלחמה בעקבות מצבם של בני הנוער במוקדי הפינוי ובמטרה לתת מענה חינוכי רציף ומתמשך לאלפי בני הנוער שמצאו את עצמם עקורים מבתיהם, מפוזרים ברחבי הארץ, בעקבות האירועים הקשים שחוו.

המערך מעניק להם עד היום מענה על הצורך המהותי מסגרת, שמסייעת להם בהתמודדות עם הטראומה הקשה שעברו ומפתחת מחדש את תחושת החוסן והמסוגלות האישיים דרך פעילות גופנית ושיעורים ערכיים.

המערך פועל עד היום במוקדי הפינוי וכן במוקדים אליהם פונו המפונים כישובי קבע או ישובים זמניים ומדריכי התנועה ממשיכים ללוות את בני הנוער גם כעת.

המערך פועל בכל רחבי הארץ יחד עם שותפים נוספים ובהם משרדי הביטחון והחינוך, ציונות 2000 ו"שיתופים" ובתמיכת הפילנתרופיה ובנק לאומי, שמלווה את העמותה כבר 25 שנה.

מנכ"ל התנועה, אמיר סטרוגו, הגיב על קבלת הפרס:

"החברה הישראלית זקוקה לעין טובה, לסובלנות ולערבות הדדית. נמשיך להשפיע על צביונה של החברה הישראלית ולפתח מנהיגות צעירה בכל חלקי החברה. בזמן המלחמה, למרות ש-71% מאנשי הצוות גויסו, המשכנו בעשייה בכל הארץ והקמנו את מערך "810" לבני-הנוער המפונים במוקדי הפינוי. לצערנו, גם שכלנו במלחמה 49 בוגרים ואנשי צוות שלנו – למען זכרם ולמען עתיד טוב יותר במדינה, נמשיך בעשייה מאחדת ונפעל לחיזוק החברה הישראלית. אני מודה לוועדת הפרס על הבחירה בנו."

על התנועה:

תנועת "אחריי" הוקמה במטרה לחזק את המסוגלות והחוסן של בני הנוער מכל קצוות החברה הישראלית. התנועה פועלת להקטנת פערים חברתיים ולשוויון הזדמנויות תוך חינוך לאחריות חברתית ולאומית. תוכניות התנועה מגוונות וכוללות הכנה לצבא, שנת שירות, מכינות קדם-צבאיות, תוכניות טכנולוגיות, וקידום צעירים ערבים וחרדים. כל התוכניות מחנכות לתרומה לקהילה, אחריות חברתית וסולידריות.

צילום: דוברות אחריי!

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן