תלונה רביעית לועדת האתיקה כנגד עופר כסיף מרחובות

חה”כ עופר כסיף צייץ באוקטובר האחרון בחשבון ה-X (טוויטר לשעבר) ש*”ישראל טובחת עכשיו קודם כל בחולים ובבעלי המוגבלות ובילדים. כל כך הרבה ילדים. די להרג שרק מרחיק מפיתרון!”, שהינם האשמות המהוות פשעי מלחמה

חה”כ עופר כסיף צייץ באוקטובר האחרון בחשבון ה-X (טוויטר לשעבר) ש*”ישראל טובחת עכשיו קודם כל בחולים ובבעלי המוגבלות ובילדים. כל כך הרבה ילדים. די להרג שרק מרחיק מפיתרון!” – ובעקבות כך, ארגון זכויות האדם בצלמו הגיש תלונה לוועדת האתיקה של הכנסת כנגד כסיף.

במכתבו כתב מנכ״ל בצלמו שי גליק: “מדובר בהוצאת דיבה ושקר גס כלפי מדינת ישראל וחיילי צה״ל. אין חולק שמתים חפים מפשע אולם הוא מאשים את צה״ל ומדינת ישראל ברצון מכוון לפגוע דווקא בילדים ונשים וחולים. מדובר בשקר עלילת דם ודיבה. כוס התרעלה ממנו כבר עלתה על גדותיה הגיע הזמן שילך הביתה”

שי גליק מנכ״ל בצלמו מסר: “עופר כסיף מתחילת המלחמה עובד בפול טיים גוב. פול טיים שנאה הסתה ומאבק נגד חיילי צה”ל, כיתות הכוננות, מתנחלים. האיש חייב לשבת בכלא וזה יקרה בקרוב אבל עד אז הוא חייב לעוף מהכנסת”.

◼️ לקבוצת חדשות רחובות והסביבה בווטסאפ לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות בווטסאפ – הבמה הפוליטית לחצו כאן

צילום: ארכיון

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
1 תגובה
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
חסוי
חסוי
8 months ago

בושה שבן אדם כזה חיי בעיר.

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
1 תגובה
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
חסוי
חסוי
8 months ago

בושה שבן אדם כזה חיי בעיר.

דילוג לתוכן