תיק מס' 39630-02-17 בבית משפט השלום: שרעבי נגד מדהלה

עיריית רחובות בהלם: עובדי העירייה מנסים להבין בשעות האחרונות, כיצד קרה ששרעבי ומדהלה, נפגשים בין כותלי בית המשפט השלום ברחובות, בדיון שעניינו איום ברצח ודינו הרחקה לארבעה עשר יום.

רמי מדהלה ורועי שרעבי אינם קשורים לפרשת שרעבי נ' מדהלה, שנידונה הבוקר בבית המשפט בעיר
רמי מדהלה ורועי שרעבי אינם קשורים לפרשת שרעבי נ' מדהלה, שנידונה הבוקר בבית המשפט בעיר

ובכן, העובדים יכולים להירגע שכן לא מדובר ביו"ר העובדים, רמי מדהלה וסגן יו"ר ההסתדרות, רועי שרעבי, אלא מדובר בעובד עירייה בשם שלמה מדהלה, שעבר לאחרונה להתגורר ברחוב אברבנאל בשכונת שעריים. מדהלה איים ברצח במהלך השבת האחרונה על שכנו, יניב שרעבי, ועל בני משפחתו. עם צאת השבת ניגש שרעבי אל תחנת משטרת רחובות והגיש כנגד מדהלה תלונה.

הבוקר (ראשון) פנה יניב שרעבי, אל בית משפט השלום ובדיון שנוהל כאמור על ידי השופט באומגרט נקבע להרחיק את השכן המאיים לארבעה עשר יום, מרחק של מינימום חמש מאות מטרים. בבקשתו לבית המשפט ציין שרעבי כי "כל הזמן הוא היה צועק על הילדים שלי ודרש שיפסיקו לשחק למטה. ביום שבת בשעה 13:00 הוא פנה אלי, צעק עלי, אמרתי לו 'ברוך הבא שבאת לגור פה אבל אתה לא יכול לנהל לי את החיים'. הוא הוציא שני סכינים מהבית שלו, כל סכין 40 סנטימטרים ואמר 'אני אשחט אתכם'. המשטרה ראו במצלמות שהוא הוציא סכין ועצרו אותו מיד. אחרי שעה וחצי הוא ראה אותי ברחוב ותקף אותי".

כאמור לעיל, השופט איל באומגרט אישר את בקשת צו ההרחקה מהשכן ומילדיו ואף אסר על המאיים לשאת נשק, לקלל, לאיים ו/או והתחקות אחריו.

גולשים יקרים, לקבלת החדשות בזמן אמת, הנכם מוזמנים להוריד בחינם את האפליקציה של "רחובות היום" מחנות ההורדות שבסמארטפון שלכם.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן