תיעוד: מחבלי חמאס יוצאים מבית החולים עם נשקים מורמים

לוחמי צה״ל בשיתוף עם שב״כ פעלו במרחב בית החולים ׳כאמל אדואן׳ ואיתרו מבנה ששימש פעילי חמאס ובו אמל״ח. בפעילות במרחב בית החולים חיסלו הלוחמים מספר מחבלים בהיתקלויות שונות ומחבלים רבים יצאו עם נשקים באוויר.

יוצאים מבית החולים עם נשקים: לוחמי צה״ל מצוות קרב חטיבה 460 ולוחמי שב״כ עצרו עשרות פעילי טרור שיצאו מבית חולים ברצועת עזה ולקחו אותם להמשך חקירה של שב״כ ויחידה 504 באגף המודיעין.

 

לוחמי צה״ל מצוות הקרב החטיבתי 460 של אוגדה 162 בשיתוף עם שב״כ פעלו במרחב בית החולים ׳כאמל אדואן׳ ואיתרו מבנה ששימש פעילי חמאס ובו אמל״ח. בפעילות במרחב בית החולים חיסלו הלוחמים מספר מחבלים בהיתקלויות שונות.

כמו כן, מעל 70 פעילים שיצאו מבית החולים נעצרו ונלקחו לחקירה כשבידם אמצעי לחימה ונשקים. המחבלים הובלו עם חוקרי השטח של יחידה 504 באגף המודיעין ורכזי שב״כ להמשך הליכי חקירה.

■ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: דובר צה"ל

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן