תיכון בגין מאילת האיר את העיר

“אנו מקווים שהרוח הגדולה שנשבה מבית ספר בגין ברחובות העיר תבשר גם ניצחון ובשורות טובות לכל מדינת ישראל”

בית ספר התיכון ע”ש “בגין” בחר לסיים את המחצית הראשונה לשנת תשפ”ד המסתיימת מידי שנה בט״ו בשבט, באירוע מאחד ומעצים בציון 110 ימים למלחמת “חרבות ברזל”.

האירוע שנפרס על פני כל היום (ד’ (24.1) כלל שתילת עצים לזכר הנופלים יחד עם המשפחות השכולות, מיצג זיכרון לזכר הנרצחים שהוצב באנדרטה לזכר חללי פעולות האיבה, שירת המונים בהשתתפות כ – 1,000 תלמידים ומורים וצעדה עם דגלי ישראל עד לרחבת אום רשרש, לחיזוק צבא הגנה לישראל ואחדות עם ישראל.

בוקרו של היום (ד׳) נפתח כאמור בנטיעת עצי זית לזכר בני אילת הגיבורים שנפלו במלחמה, מתן דמארי ז”ל, מאור כהן איזנקוט ז”ל ולידור יוסף קראווני ז”ל. עצי הזית ניטעו יחד עם המשפחות בכניסה לבית הספר. עוד במהלך היום ציינו בבית הספר את חללי מסיבת נובה, נוי אביב, דור אביטן, ניצן גולדנברג, איתי זפרני ודור מלכה זכרם לברכה, שנרצחו בשבעה באוקטובר בידי בני עוולה. קהילת בית הספר הניחה מיצג לזכרם באנדרטה העירונית לחללי פעולות האיבה הממוקמת בכיכר הקרובה לבית הספר.

היום המשיך בשירת המונים (קולולם) בהשתתפות כ 1,000 תלמידים והצוות החינוכי, ששרו יחד את השיר של מאיר בנאי ״שירו של שפשף״ ובשיאו המילים ״יחד, כן ללכת יחד אל האור״ שרוממו כל רוח. לאחריה יצאו כולם לצעדה מרשימה ומרגשת בהשתתפות כל קהילת בית הספר שהסתיימה בטקס מעצים ומרגש ברחבת אום רשרש.

בטקס נשאו דברים ראש העירייה ונילי קראווני, יועצת בבית הספר, ואמו של לידור יוסף קראווני ז”ל, שנשאה דברים בשם המשפחות השכולות. גם אריאל ספיר, בוגרת בית הספר “בגין” ונכדתו של שלמה מנצור בן ה-86, החטוף הקשיש ביותר שעדיין נמצא בשבי חמאס, סיפרה את סיפורו ונשאה תפילה לחזרתו במהרה יחד עם שאר החטופים. “אנו מקווים שהרוח הגדולה שנשבה מבית ספר בגין ברחובות העיר תבשר גם ניצחון ובשורות טובות לכל מדינת ישראל” אמר בהתרגשות מנהל בית הספר – אלדד חיימוביץ.

◼️ לקבוצת חדשות אילת והערבה בווטסאפ לחצו כאן

■ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: דוברות עיריית אילת

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן