תושבי שכונת אושיות בטענות לעיריית רחובות: "האם אנחנו סוג ד'? מתנ"ס חוויות לא נותן מענה לתושבים, גני הילדים לא מאובזרים, לא התקיימו בחירות לועד, מה לא בסדר אצלנו?"; יו"ר דירקטוריון חוויות, יניב מרקוביץ' ייפגש אחר הצהריים עם התושבים

חוויות אושיות חדש

"האם תושבי שכונת אושיות הם סוג ד'? האם תושבי שכונת אושיות לא ראויים לשרות סביר והוגן ?מה לא בסדר אצלנו שעיריית רחובות מבקשת להתעלם מבקשות התושבים? ממשיכים להתעלל בתושבים. עד מתי?", את המילים הללו ציין בפוסט שהעלה לרשת החברתית גיא גירחש תושב פעיל משכונת אושיות, שהוסיף: "תושבי השכונה מבקשים לעשות סדר ולקבל שרות הוגן ומלא בכל המישורים".

בהמשך הטענות: "מתנ"ס אושיות לא נותן מענה לתושבים ומתנער מאחריות כלפי הילדים הנוער והמבוגרים בשכונה. אין תקשורת ואין תיאום בין דרישות התושבים ושינויים חברתיים בשכונה למתנ"ס. כמו כן, המבנה לא מתאים לצרכים של התושבים, קטן ולא נגיש בצורה מכובדת, אין חוגים מותאמים ולא מאפשרים לתושבים ליזום פעילות חברתית במתנ"ס אלא רק למקורבים. חלק משטחי המתנ"ס נמסרו לאנשים חיצוניים ואין מקום לתושבים מקום לנהל את הפעילות החברתית שלהם, אנחנו רוצים שינויים אמיתיים עבור התושבים".

יקשיב לתושבי אושיות ויפעל בהתאם. יניב מרקוביץ'
יקשיב לתושבי אושיות ויפעל בהתאם. יניב מרקוביץ'

אחר הצהריים (שלישי) תתקיים ישיבה עם יו"ר דירקטוריון חוויות, יניב מרקוביץ', אשר יערוך סיור במתנ"ס וייפגש עם נציגי השכונה. "רשת חוויות לרבות כלל מנהליה ועובדיה, עושים את המירב בכדי להעניק מענה לצרכים של תושבי השכונות בכל המישורים", אמר מרקוביץ' בתגובה, "אנו משקיעים רבות בפעילויות במתנ"סים השונים הפזורים ברחבי העיר ומאחר וחשובה לנו דעת הציבור, אנו מקיימים מפגשים תכופים עם נציגי השכונות בכדי למקסם את הפעילות, לשפר ולייעל, לרווחת התושב ולכן אגיע בשעה 17:00 אל מתנ"ס חוויות באושיות ואשמע את כל הטענות והבקשות, לאחר מכן תתקיים פגישה להפקת הלקחים ונפעל בהתאם. בסך הכל המטרה היא להעניק לתושבים את הטוב ביותר באמצעים הקיימים".

אל הפגישה עם מרקוביץ' אמורים להגיע מספר נציגים מוועד השכונה: בת שבע קרטא, גיא גירחש, יובל כברה, קרן אשטון, סיגל חיים, ליאור לוי, רבקה כהן, הדר אשוול, גלית מימוני, איגור סלבה ואחרים. כמו כן, לתושבי השכונה טענות בשל העובדה כי טרם התקיימו הבחירות לוועד השכונה, מזה 8 שנים. רמי מדהלה התייחס לסוגיה ואמר ל"רחובות היום": "כמנהל אגף שכונות בשנה הנוכחית, אני יכול להבטיח כי יתקיימו בחירות לועד. טענותיהם של תושבי אושיות צודקות".

גולשים יקרים, לקבלת החדשות בזמן אמת, הנכם מוזמנים להוריד בחינם את האפליקציה של רחובות היום מחנות ההורדות שבסמארטפון שלכם.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן