תושבי רמלה: "עלייה דרמטית באירועי הירי בשכונת עמישב"

סמוך לשעה 2 בלילה, נורו יריות עזות ברחוב שלמה בן יוסף בשכונת עמישב ברמלה – כך לפי עדי ראייה. האירוע לא אוזכר או הופץ על ידי דוברות המשטרה כנהוג אבל הדדי הפיצוצים נשמעו בכל השכונה. תושבים שהתעוררו בבהלה דיווחו למשטרה אודות הירי, למקום הגיעו כוחות רבים של משטרה ומד"א.

"האירוע הזה מצטרף לשורות אירועים חמורים בתקופה האחרונה ובשכונה חוששים מהעלייה הזו. רק בשבוע שעבר נפצע קשה תושב ערבי בעת שנורה מחוץ לביתו בשעות הערב בשכונה", אמר אחד התושבים.

ממנהלת עמישב נמסר בתגובה: "המציאות של ירי מנשק חי, היא מציאות שאסור להסכים לה! היא מציאות בלתי נסבלת! התושבים לא מוכנים להתרגל למצב בו הם חוששים לצאת בלילה וביום לרחובות. אנחנו מצפים מהמשטרה ומהממשלה לעצור את המציאות הבלתי נסבלת הזו ולצאת למבצע נוסף של טיהור השכונה מהנשק הרב שמסתובב כאן. למשטרה ולממשלה יש את היכולת להורות על מבצע נוסף, הפעם יותר יסודי, של איסוף כלי הנשק ומתן עונשים מרתיעים כנגד המשתמשים והסוחרים בהם. לא יתכן שבעיה לאומית שכזו נופלת על הכתפיים של השוטר בשטח בלי שיש פעולה מערכתית לטיפול בבעיה. אנחנו דורשים התכנסות מיידית של כלל הגורמים והזרמה מיידית של כוחות ותקציבי חירום לצורך הטיפול בבעיה. עכשיו, לפני שיהיה מאוחר מדי".

(צילום באדיבות נהוראי אליאס)

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן