תושבי נווה איילון באור יהודה השתתפו במפגש תושבים שנערך עבורם

עשרות תושבים, חלקם חדשים וחלקם עתידים לעבור לשכונה, השתתפו במפגש שהתקיים עבורם וכלל סקירה מקיפה מראש העיר, ליאת שוחט, על פיתוח השכונה: “אין לי ספק שהיא תהיה שכונה מובילה באיזור”

עשרות תושבים חדשים של שכונת נווה איילון הנמצאת בהקמה השתתפו במפגש תושבים שהתקיים בהובלת העירייה. המפגש, שנערך במרכז קהילתי אופק ברמת פנקס הסמוכה, התקיים בהשתתפות ראש העיר, ליאת שוחט, וכן הסגל הבכיר של העירייה בראשות מנכ”ל העירייה, גיל ממון, ומנהלי האגפים והמחלקות.

שכונת נווה איילון, שהחלה להתאכלס לאחרונה עם המשפחות הראשונות שעברו להתגורר בה, מוקמת בימים אלו במערב העיר כחלק מהסכם הגג שעליו חתמה עיריית אור יהודה אל מול המדינה בשנת 2017. השכונה תכלול בתצורתה הסופית כ-2,500 יחידות דיור, כל זאת לצד פארקים ירוקים, גינות משחק, מוסדות חינוך חדישים ופורצי דרך, שטחי תעסוקה, מסחר ופנאי וכל השירותים העירוניים הנדרשים.

המפגש כלל הצגה מקיפה של ראש העיר, ליאת שוחט, של העיר והשכונה, בין השאר באמצעות הקישוריות התחבורתית, סטטוס מגרשי המגורים בשכונה, הצגת מערכת החינוך, הצגת מבני החינוך שעתידים לקום בה יחד עם מבני הציבור והקמת הגריי הסמוך והקאנטרי שנמצא בתכנון. בנוסף, הציגה שוחט את עבודת אגף תנופ”ה שאמון על פינוי האשפה, הגזם והגרוטאות יחד עם הניקיון השוטף של השכונה. במפגש הודגש בפני התושבים האיסור על הוצאת פסולת בנייה מכל סוג.

גם סוגיית הביטחון והאכיפה עלתה על הפרק באמצעות עבודת יחידת השיטור העירוני והפיקוח. נושא הארנונה הוצג אף הוא תוך מתן תשומת לב לעובדה כי תעריפי הארנונה למגורים באור יהודה הם מהזולים ביותר באיזור, כשעיקרון השוויון בעיר מדבר על כך שבכל השכונות באור יהודה ללא יוצא מן הכלל נגבה תשלום אחיד. לאחר הצגת הדברים התקיים סבב של שאלות ותשובות בהשתתפות הצוותים המקצועיים.

ראש עיריית אור יהודה, ליאת שוחט, מציינת: “שמחתי לפגוש את תושבי נווה איילון, אלו שהחלו להתאכלס ואלו שעתידים לעשות זאת. אנו משקיעים משאבים רבים בפיתוח שכונת נווה איילון ואין לי ספק שהיא תהיה שכונה מובילה באיזור. חשוב לנו לספק את המענים הנדרשים עבור התושבים ואנו קשובים לכל הנושאים שעולים במטרה לסייע בקליטתם המיטבית של התושבים החדשים שלנו”.

 

◼️ לחדשות בקעת אונו | יהוד מונוסון, סביון, גבעת שמואל, קריית אונו, גני תקווה, אור יהודה והסביבה בווטסאפ  לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות מהארץ ומהעולם לחצו כאן

◼️ לקבוצת מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: דוברות עיריית אור יהודה

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן