תושבי אור יהודה השתתפו בעצרת “100 ימים בגיהינום”

במהלך העצרת הוקראו שמות 136 החטופים ע”י גאות אלגרבלי, אחותו של אלמוג מאיר ג’אן, תושב העיר שעדיין נמצא בשבי החמאס, ועדי נגר, סגנית מנהלת מחלקת הנוער ב”נפגשים”.

באירוע שעסק כולו בהעלאת המודעות ותמיכה במשפחות החטופים בהפקת “נפגשים”, השתתפו אורית מאיר, אימו של אלמוג מאיר ג’אן, אלי שתיוי, אביו של עידן שתיוי ומאיר צהר, דודו של עומר נאוטרה, שנחטפו ב-7 באוקטובר, לצד שלל מיצגים מרגשים והפרחת בלונים

עצרת בנושא “100 ימים בגיהינום” להעלאת המודעות ותמיכה במשפחות החטופים התקיימה בשבוע שעבר ברחבת היכל התרבות באור יהודה, כל זאת בהפקת “נפגשים” מרכזים קהילתיים.

בעצרת השתתפו ראש העיר, ליאת שוחט, רב העיר, הרב ציון כהן, סגן ראש העיר ויו”ר הנהלת “נפגשים” מרכזים קהילתיים, אלירן אליה, אורית מאיר, אימו של אלמוג מאיר ג’אן, אלי שתיוי, אביו של עידן שתיוי ומאיר צהר, דודו של עומר נאוטרה שנחטפו ב-7 באוקטובר, וכן כ-300 מתושבי העיר שהגיעו להביע את הזדהותם והצטרפו לקריאה לשחרר את החטופים מיד.

העצרת שתוכננה ע”י אימהות למען עומרי ליג’י ז”ל, בהובלתה של חגית נאווי עמבר ועובדי “נפגשים”, נפתחה בשלל מיצגים מרגשים שכללו בין היתר את תמונותיהם של החטופים, דמויות של חטופים אזוקים שגילמו בני נוער, פרחים צהובים, כרזות, איורים, שולחן זיכרון, שלטים, נרות וקיר שחור עליו ניתן היה לכתוב ולשתף בתחושות. העצרת התקיימה באווירת המסיבה ב”נובה” כדי לדמות את המעבר החד שעברו משתתפי המסיבה מהרגשת שחרור וחופש למאבק אמיתי על החיים.

במהלך העצרת הוקראו שמות 136 החטופים ע”י גאות אלגרבלי, אחותו של אלמוג מאיר ג’אן, תושב העיר שעדיין נמצא בשבי החמאס, ועדי נגר, סגנית מנהלת מחלקת הנוער ב”נפגשים”.

רקדניות להקת המחול “אלגרו” הציגו מספר קטעי ריקוד, הזמר והיוצר, מיכה ביטון, נשא מספר מילים וגם שר, והוקרן סרטון הסברה להשבתו של אלמוג שכלל תמונות על חייו ומשפחתו. נשאו דברים אלי שתיוי, אביו של עידן שתיוי ואורית אימו של אלמוג מאיר ג’אן, תושב העיר שילדיהם נחטפו מהמסיבה ברעים. מאיר צהר, דודו של עומר נאוטרה, חייל בודד שעלה לארץ בגיל 18, שירת בשריון ונחטף לעזה ב-7 באוקטובר. העצרת הסתיימה בשירת התקווה והפרחת בלונים צהובים לשמיים ע”י כל המשתתפים.

◼️ לקבוצת חדשות – בקעת אונו | יהוד מונוסון, סביון, גבעת שמואל, קריית אונו, גני תקווה, אור יהודה והסביבה בווטסאפ לחצו כאן

■ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: סטודיו ישראל

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן