תושב קריית גת נעצר בירושלים – צפו בתיעוד

הגיעו אל חניון כלי רכב ותקפו את בעליו באמצעות מוט עץ ואבן, זאת בעקבות סירובו לאפשר להם לגנוב מהמקום רכב. השניים נעצרו על ידי השוטרים לחקירה והבוקר, הוארך מעצרם במספר ימים.

בתחילת השבוע, הבחין שוטר שלא במהלך משמרת, בעת שחלף בסמוך למקום, במקרה אלימות בחניון כלי רכב ולמקום הוזעקו שוטרים נוספים מתחנת לב הבירה של מחוז ירושלים.

מבירור ראשוני עלה, כי שני חשודים הגיעו אל החניון במרכז העיר ודרשו מבעלי החניון לקבל לידם מפתחות כלי רכב שחנה במקום, אך לא שייך להם כלל. בעלי החניון שסירב לכך תוך שהתרשם בין היתר כי השניים בהשפעת אלכוהול, ביקש מהחשודים לעזוב את המקום.

בתגובה, החלו החשודים בתקיפתו האלימה שכללה בין היתר- באמצעות קרש עץ וידוי אבן לעברו ש”החטיאה” וניפצה שמשת רכב סמוך, בזמן שהקורבן נמלט למשרדו על מנת להתגונן מפניהם. בשלב מסוים, יצא הקורבן ממשרדו ואז הותקף באמצעות תרסיס פלפל בפניו.

שוטרי תחנת לב הבירה שהגיעו למקום, עצרו את שני החשודים, תושבי מעלה אדומים וקריית גת בשנות ה-30 לחייהם, והם הועברו לחקירה בתחנת המשטרה. הבוקר, בית משפט נעתר לבקשת המשטרה והאריך את מעצרם ב-3 ימים, עד לתאריך 25.9 וחקירת המשטרה נמשכת.

ממשטרת ישראל נמסר: נמשיך לפעול כנגד עבירות האלימות באשר הם, חקירתם של מעורבים בכך הפוגעים בביטחון הציבור ושלמות גופו, במטרה למצות את הדין עמם בהתאם.

צפו בתיעוד ממצלמות האבטחה:

 

◼️ לחדשות קריית גת והסביבה לחצו כאן

◼️ לחדשות ירושלים והסביבה לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות מהארץ ומהעולם לחצו כאן

■ לקבוצת מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: מצלמות אבטחה

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן