תושב לוד מואשם בביצוע מעשים מגונים בשתי קטינות כבנות 10

יונס לדאוי (26), מואשם בגין מעשים מגונים בקטינה שטרם מלאו לה 14, אותם ביצע בשתי קטינות כבנות 10
עצור

פרקליטות המדינה הגישה הבוקר לבית המשפט המחוזי מרכז כתב אישום כנגד יונס לדאוי (26) תושב לוד, בגין מעשים מגונים בקטינה שטרם מלאו לה 14 – אותם ביצע בשתי קטינות כבנות 10 בהן פגש בגן שעשועים בעיר.

על פי כתב האישום, שוגש על ידי עו”ד צור פלק מפרקליטות מחוז מרכז, הנאשם הבחין בשתי הקטינות שעה ששיחקו בגן שעשועים בעיר לוד. הנאשם פנה לקטינות והציע להן להתלוות אליו למשחק “מחבואים” במבנה סמוך המשמש לפעילות של תנועת נוער. במהלך המשחק, בכל פעם שאחת הקטינות שימשה כ”סופרת”, ביצע את המעשים בקטינה השנייה אשר התחבאה עימו.

כאשר התחבא עם אחת הקטינות, החל לנשק אותה על מצחה ועל שפתיה תוך שאומר לה “אני מתייחס אלייך כאחותי”. הקטינה השיבה שהיא לא אוהבת את מעשיו וביקשה שיתרחק ממנה.

כאשר התחבא עם הקטינה השנייה, החל ללטף את פניה והחדיר את אצבעו לפיה תוך שהוא מניע את אצבעו בתוך פיה מספר פעמים בעודו אומר “איזה ילדה טעימה זאת”. הקטינה החלה לרעוד, הרחיקה את ידו של הנאשם וביקשה ממנו לחדול ממעשיו. בסבב נוסף של המשחק, עת התחבא עימה, אחז בחוזקה בצווארה והחל לנשק אותה על שפתיה תוך שהוא דוחף את לשונו בין שפתיה. הקטינה הצליחה להרחיק את הנאשם מפיה, ובאותה העת איתרה הקטינה האחרת את מחבואם והמשחק הסתיים. מיד לאחר מכן ביקש הנאשם לשחק שוב בפעם האחרונה ולנשק אותה פעם נוספת, אך היא סירבה ויחד עם חברתה הן נמלטו בריצה מהמבנה.

בגין מעשיו האמורים נאשם לדאוי בריבוי עבירות של מעשה מגונה בקטינה שטרם מלאו לה 14 שנים ובניסיון למעשה מגונה בקטינה שטרם מלאו לה 14 שנים.

במקביל, הוגשה בקשה למעצרו של הנאשם עד לתום ההליכים נגדו.

 

◼️ לקבוצת חדשות לוד והסביבה בווטסאפ  לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות בווטסאפ – חדשות מהארץ/מהעולם/משפט/עורכי דין/פלילי לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: FREEPIK

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן