תושב אשדוד בן 24 נתפס עם 2 אקדחים ומחסניות לאחר מרדף משטרתי

בתאריך 19/2/2020 בשעות הלילה,במהלך פעילות שגרתית באשקלון הבחינו השוטרים ברכב ובתוכו 3 חשודים שנסע לפניהם ונראה חשוד. בשלב מסוים הבחינו השוטרים כי הרכב עם החשודים מנסה להימלט מהם תוך שהשוטרים כורזים לו: “עצור,משטרה” ומפעילים סירנות. במהלך ההימלטות של הרכב החשוד הבחינו השוטרים כי נזרקים פריטים ממנו ולאחר זמן קצר הוא נעצר.

בבדיקה שעשו השוטרים במקום זריקת הפריטים נתפסו 2 אקדחים ומחסניות. בחיפוש בתוך הרכב נתפסו סכין וכפפות. החשודים: 24, תושב אשדוד, 35,תושב שדרות, 43, תושב אשקלון, נעצרו ונלקחו לחקירה במשטרה.

מעצרם הוארך מעת לעת בבית משפט השלום באשקלון. במהלך חקירה מורכבת הצליחו החוקרים לגבש ראיות כנגד החשודים בגין החזקה והובלת נשק ולפני כמה ימים הגישו החוקרים לבית המשפט הצהרת תובע ומעצרם של החשודים הוארך.

היום יוגש כנגד החשודים על ידי פרקליטות מחוז דרום כתב אישום חמור בגין החזקה והובלת נשק ועבירות אחרות בבית משפט מחוזי בבאר שבע. כמו כן תוגש בקשה לעצור את החשודים עד תום ההליכים נגדם.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן