תופעה מסוכנת ביבנה: "הנערים מרגישים בעננים"

אם אתם הורים לילדים, זה בשבילכם –  לאחרונה תושבים רבים ביבנה מדווחים כי הם נתקלים בבלוני-גז קטנים שזרוקים ברחבי העיר. למעשה, בלוני הגז משמשים את הנערים בשאיפת הגז ובכך הם "תופסים ראש". מה שיותר מפחיד בסיפור – את בלוני הגז ניתן לרכוש בכל פיצוציה אפשרית והם זמינים לכל אחד.

 

בעל עסק מתחנת דלק סיפר: "בכל בוקר כשאני מגיע לעסק אני מוצא מסביב ועל המדרכות בקבוקים ריקים זרוקים בכמויות. לאחר בירור קצר הבנתי כי נערים שמגיעים בשעות הלילה משתמשים ושואפים את הגז וזה עושה להם סבבה הם קוראים לזה גז צחוק. יש גם כאלה שמוסיפים לזה גם דברים אחרים ואז הם מרגישים בעננים".

הנערים מספרים כי זה נקרא 'גז צחוק'. הם מחדירים את הגז לבלון ושואפים לריאות. הנער ששואף את הגז, מתמסטל מספר רגעים. חשוב לציין כי הגז אינו מופיע ב'פקודת הסמים', כך שהמשטרה לא עושה כלום בנדון. אז כפי שבני-הנוער אומרים "שואפים ותופסים ראש."

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן