תאונה קטלנית בצומת חלץ, סמוך לאשקלון

נהג רכב נהרג – ארבעה נפצעו: גבר בן 45, עם חבלות בראש ובגפיים, תינוקת כבת 8 חודשים, עם חבלות בגפיים, גבר כבן 25 עם חבלות בגפיים ואישה כבת 25, עם חבלות בגפיים

בוחני תאונות הדרכים של משטרת ישראל פתחו הערב בחקירת נסיבות תאונה קטלנית שאירעה בצומת חלץ כביש 232, בה מעורבים 3 כלי רכב.

כתוצאה מהתאונה נהרג נהג אחד הרכבים כבן 45, ו 4 נוספים נפצעו במצב בינוני.

ממד”א נמסר כי התקבל דיווח במוקד 101 של מד”א במרחב לכיש על תאונה בין 3 כלי רכב בצומת חלץ.

חובשים ופראמדיקים של מד”א קבעו את מותו של גבר כבן 50 עם חבלה בראש, והעניקו טיפול רפואי ופינו לבי”ח ברזילי 4 פצועים במצב בינוני, בהם: גבר בן 45, עם חבלות בראש ובגפיים, תינוקת כבת 8 חודשים, עם חבלות בגפיים, גבר כבן 25 עם חבלות בגפיים ואישה כבת 25, עם חבלות בגפיים.

פראמדיקים במד”א תום מילשטיין ובן ציון טטרו סיפרו:

“הגענו לתאונה קשה בצומת, בה היו מעורבים 3 כלי רכב. בתוך אחד הרכבים ישב גבר כשהוא מחוסר הכרה עם חבלה קשה בראש, לאחר בדיקות רפואיות הוא היה ללא דופק וללא נשימה, ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותו במקום. בנוסף אליו מחוץ לרכבים התהלכו 4 פצועים נוספים, שלאחר בדיקות כולם הוגדרו במצב בינוני ופונו בדחיפות לבי”ח, תוך מתן טיפול רפואי שכלל חבישות וטיפול תרופתי לכאב”.

אוראל כהן ואלישיב מזרחי חובשי איחוד הצלה מסרו: “מדובר בתאונה עם מעורבות שלושה כלי רכב – למרבה הצער נקבע מותו של אחד הנהגים בזירה עקב אופי הפציעות הקשות מהן סבל. כמו כן הענקנו סיוע רפואי בזירה לארבעה פצועים בינוני מהרכבים הנוספים שמעורבים בתאונה”.

◼️ לקבוצת חדשות אשקלון בווטסאפ לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות מועצות אזוריות בווטסאפ לחצו כאן

■ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: דוברות איחוד הצלה

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן