תא הלחץ שכבש את המדינה – עכשיו בנגישות מלאה

הטיפול שכבש את העולם – בתאי חמצן מאפשר לשפר באופן משמעותי את איכות החיים | מצאנו תא לחץ נגיש, זמין ובמחיר שפוי – מומלץ כפיתרון אלטרנטיבי לרוב המחלות

בואו נתחיל מהסוף: בשנים האחרונות הפך הטיפול בתא לחץ לפופולארי במיוחד. אם בעבר מטופלים היו מגיעים אליו בעקבות מרשם רופא בגלל מחלה מסוימת שסבלו ממנה, כיום גם אנשים בריאים יודעים שזהו טיפול חיוני לשמירה על איכות חיים. מה זה אומר מבחינת הכיס? כל אחד יכול.

לפני כמה שנים נתנו לנו להבין כי תא הלחץ המדובר ביותר קיים רק בבתי חולים וכדי לקבל טיפול בתא לחץ צריך להיות ממש חולה וגם בעל אמצעים. ואם זה לא מספיק – אזי תקופת ההמתנה ארוכה ביותר, ולעתים אורכת חודשים.

אלא שמילי קדם – מנכ”לית חברת ARIVA, בעלת הקליניקה לתאי חמצן מומחית ויועצת בנושא תאי החמצן מבהירה כי לא צריך להמתין כדי לקבל את הטיפול הכה נדרש – הקיים, כך לדבריה, כבר משנת 1986.

את הקליניקה שלה עם תאי החמצן הקשיחים היא הקימה לפני ארבע שנים בבית הרופאים בתל אביב – ומגיעים אליה מאילת שבדרום ועד נהריה שבצפון. מטופל שעובר טיפול בתא הלחץ חש מיד בהבדל – וזה כנראה סוד הקסם.

לדבריה, “הטיפול בתאי חמצן לא היה כלול בסל הבריאות ובגלל שהיה מאוד יקר רק מי שהייתה לו הפנייה הכיר את הטיפול, וגם אז ההשתתפות העצמית הייתה גבוהה. כיום, מדובר בטיפול נגיש, שמתאים לכל אחד מגיל פעוטות ועד גיל 120. צריך להבין: אנחנו נושמים 21% חמצן ו-79% גזים שונים בחיי היומיום. בטיפול בתא חמצן המטופל נושם 100% חמצן טהור וזה מביא לספיגה מוגברת שלו ברקמות המעניקה שיפור משמעותי במצבי חולי שונים. הטיפול הזה נחשב לאחד הטיפולים האיכותיים ביותר והוא לא רק חיוני במגוון רחב של בעיות קשות וכאבים כרוניים אלא גם מעולה עבור אנשים בריאים”.

אבל עם כל הכבוד לאנשים בריאים, אותי באמת עניין מה קורה למי שסובל מפיברומיאלגיה או פצע סכרתי, למשל. הסיפורים והעדויות של מטופלים עם בעיות כאלה ואחרות – רבות. מדובר בהליך רפואי שיכול ממש להציל חיים, ולכן כלול בסל הבריאות עבור מצבים רפואיים מסוימים.

מה זה בכלל תא לחץ?!, שאלתי והקשיתי. מילי גילתה סבלנות רבה והשיבה לשאלותיי הרבות והמורכבות.

“תא הלחץ הוא תא אטום הבנוי בצורה שמזכירה צוללת. המטופל ששוהה בתא נמצא בתנאי לחץ גבוה ונושם דרך מסיכה חמצן שנספג בריאות ובדם ובדרך זו מוזרם לכל תאי הגוף”.

למי זה מתאים?

“לכולם – חולים ובריאים כאחד. החמצן יודע לעשות פלאים – הוא מטפל בבעיות נוירולוגיות, אורתופדיות ופסיכיאטריות. הוא עוזר במצבים של דלקות פרקים, פיברומיאלגיה, עייפות כרונית, קשה וריכוז בקרב ילדים, פוסט טראומה בקרב חיילים ואפילו אוטיזם. בקרב ילדים על הספקטרום האוטיסטי יש רקמת עצב במוח ותאים שהם מנוונים ורדומים, תא הלחץ עוזר לבנות תאי גזע חדשים ולתקן רקמות עצב פגועות”.

מה קורה בתא החמצן עצמו?
“בתאי החמצן המטופלים שוהים בתנאי לחץ גבוה. לחץ האוויר על פני כדור הארץ עומד בדרך כלל על 1 יחידות אטמוספרה, הוא מעט נמוך יותר באזורים גבוהים וגבוה יותר באזורים נמוכים כמו ים המלח. בתאי החמצן רמת הלחץ כפולה, לרוב 2 יחידות אטמוספרה. מדובר בלחץ מתון אשר לתוכו מזרימים חמצן טהור בלחץ שגבוה מהלחץ האטמוספרי וכך ביכולתו להאיץ תהליכי ריפוי שונים.

תאי החמצן עליהם מדובר כאן הם תאי חמצן קשיחים, לא רכים, ולא מתנפחים כפי שמוצג במקומות רבים – ופרט חשוב הוא כי קיים תא שמונגש גם לנכים. אנחנו מקפידים על רמה מאוד גבוהה – הטיפול נבנה בהתאמה אישית אחרי פגישת ייעוץ והתנסות – לא רק למי שמציג בעייה רפואית אלא גם לאנשים בריאים שרוצים לשפר את איכות החיים שלהם, מבחינתם טיפול בחמצן שווה ערך לביטוח ותחזוקת הגוף”.

אגב, עניין חשוב לא פחות עבור רבים מאיתנו – המחיר. ובכן, העלות שפויה (149 שח לטיפול) וסיפורי ההצלחה רבים. “יש כאן קשת של אנשים מכל רחבי הארץ שליווינו בתהליך הריפוי. משמח לצפות מהצד כיצד השפיע עליהם תא הלחץ – ונתן להם איכות חיים. זו באמת שליחות עבורנו”.

הקליניקה ממוקמת כאמור בבית הרופאים בתל אביב | תיאום פגישת ייעוץ והתנסות: 03-9207070 |

אפשר לשלוח הודעה בווטסאפ בלחיצה כאן

בלי ליפול בפח: כיצד לבחור מכשיר איכותי להסרת שיער עבור הקליניקה שלכם

צילום: פרטי

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
1 תגובה
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
Keren
Keren
1 year ago

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
1 תגובה
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
Keren
Keren
1 year ago
דילוג לתוכן