שר הבריאות: “המחויבות שלנו לבית החולים יוספטל ולאילת היא גדולה”

שר הבריאות אוריאל בוסו הגיע לביקור בעיר אילת ועמד מקרוב אחר השירותים הנרחבים הניתנים לעשרות אלפי התושבים השוהים באילת, בסיוע כל קופות החולים באילת ובתי חולים מכל הארץ

שר הבריאות אוריאל בוסו הגיע לביקור בעיר אילת ועמד מקרוב אחר השירותים הנרחבים הניתנים לעשרות אלפי התושבים השוהים באילת, בסיוע כל קופות החולים באילת ובתי חולים מכל הארץ. במסגרת הביקור סייר השר בבית חולים ״יוספטל״ ובמרפאות שהוקמו בבתי המלון.

לדברי בוסו, “אחת המשימות החשובות של משרד הבריאות בראשותי היא לטפל בסוגיות הבריאות בפריפריה, לרבות בתחום בריאות הנפש. המחויבות שלנו לבית החולים יוספטל ולאילת היא גדולה, בייחוד בימים אלו שהעיר קלטה לתוכה עשרות אלפי תושבים מיישובי עוטף עזה והנגב המערבי ומסייעת להם באופן מעורר כבוד. אני רואה בחיזוקו של בית החולים יוספטל יעד לאומי ואסטרטגי עוד מימיי כיו”ר ועדת הבריאות ואעשה זאת גם בתפקידי כשר הבריאות”.

בפתח הביקור השתתף השר בהערכת מצב שמקיים ראש העירייה – אלי לנקרי באופן קבוע עם גורמי הביטחון, החינוך, הרווחה והקהילה וקיבל סקירה ביטחונית לצד סקירה על ההתגייסות וההיערכות העירונית של העיר אילת המארחת בימים אלה כ 60 אלף מתושבי העוטף, הדרום והצפון ונותנת מענים בכל התחומים. בצד הטיפול בתושבי היישובים ציין ראש העירייה בפני השר את המשבר הכלכלי של אילת כעיר שכל כלכלתה נשענת על תיירות והדגיש, כי לאילת נדרש סיוע מיוחד לאילת כעיר תיירות לצד היותה העיר הקולטת הגדולה במדינה.

בביקור בבית החולים ״יוספטל״ קיבל השר סקירה ממנהלת בית החולים ד״ר יפה אשור על המענים לתושבי היישובים המפונים בתחומי בריאות הנפש בפרט ושירותי בריאות בכלל כולל מרפאות בבתי המלון, מרפאת השלום, מרפאות ילדים, טיפות חלב, מרפאת שיניים, מרפאות יועצות ועוד. עוד ציינה ד״ר אשור, כי כללית הקימה מרפאות ראשוניות למבוגרים וילדים בבתי המלון בהם שוהים המפונים, מרפאות יועצות, פתחה את כל מרפאות הקהילה של כללית בהם ניתן שירות למבוטחי כל הקופות. בנוסף, בשיתוף פעולה שהחל עוד טרם המלחמה עם בית החולים “שלוותה”, הרחיבו מערך בריאות הנפש ומרפאת הדקל של כללית באילת את שירות בריאות הנפש לתושבי אילת והמפונים גם כן למבוטחי כלל הקופות.

בצד המענים לעשרות אלפי התושבים השוהים באילת, הדגישו ראש העירייה ומנהלת בית החולים את ההכרח להמשיך ולחזק את בית החולים למען תושבי העיר אילת שעדיין נדרשים לנסוע למרכז לטובת שירותי בריאות. פעולות שהחלו כששימש השר כיו״ר ועדת הבריאות בקידום מיון ילדים, רופאים מומחים, מיכשור מתקדם ועוד.

◼️ חדשות באילת והערבה בווטסאפ לחצו כאן

צילום: דוברות עיריית אילת

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן