שר הביטחון גלנט נפגש עם בלינקן: "העמידה של ארה"ב לצד ישראל תחזק את ההרתעה האזורית ותחליש את ציר הרשע"

על רקע ההיערכות למתקפה ישראלית באיראן, השניים דנו על הלחימה בלבנון, על השליטה ברצועה ועל לחימת ישראל בכלל הגזרות

שר הביטחון יואב גלנט, אירח הערב בלשכתו את מזכיר המדינה האמריקני אנתוני בלינקן. השניים קיימו שיחה אישית, ופגישה מורחבת בה השתתפו הרמטכ״ל רב-אלוף הרצי הלוי, מנכ״ל משרד הביטחון אלוף (מיל׳) אייל זמיר ובכירים נוספים במערכת הביטחון.

בפגישה, שר הביטחון ומזכיר המדינה שוחחו על התקדמות הלחימה בגזרות השונות – שר הביטחון הדגיש את החובה להשיב את החטופים המוחזקים בשבי בעזה ולקדם את החלפת שלטון חמאס בידי גורמים אזוריים ומקומיים אחרים.

כמו כן, השר גלנט עדכן את מזכיר המדינה כי ישראל מתקדמת במשימתה להשמדת תשתיות הטרור של חיזבאללה בכפרי המגע הסמוכים לגבול, והדגיש כי גם לאחר סיום הפעולה, ישראל תמשיך לפגוע בשיטתיות בכל מערכי ארגון הטרור עד שתתאפשר החזרת תושבי הצפון לביתם בביטחון ולהסגת כוחות חיזבאללה מדרום לבנון.

בשיחתם על תוקפנותה הישירה של איראן ופעולותיה להפצת הטרור ברחבי המזרח התיכון, שר הביטחון גלנט אמר למזכיר המדינה בלינקן כי עמידתה המשותפת של ארה״ב לצד ישראל לאחר התקיפה הישראלית באיראן תחזק את ההרתעה האזורית ותחליש את ציר הרשע.

צילום: אריאל חרמוני, משרד הביטחון

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן