שנת הלימודים האקדמית נפתחת באילת 

מרכז צעירים בעירייה הרחיב את המענים לצעירים, לרבות למגויסים.

מאות סטודנטים יפתחו השבוע (24-31.12.23) את שנת הלימודים האקדמית תשפ״ד באיחור של חודשיים וחצי בצל המלחמה. חלקם ילמדו בקריה האקדמית החדשה שהקימה העירייה בבית ספר ״אלון״ לשעבר וחלקם בקמפוס אילת של אוניברסיטת בן גוריון.

הקריה האקדמית החדשה הוקמה בהשקעה של 13 מיליון ₪ במבנה בן 3 קומות הכולל 28 חדרי לימוד מרווחים, חדרי מחשב, מתחם סטודנטיאלי בחצר המבנה, קפיטריה ובהמשך תכלול גם חדר כושר, ספריה ואודיטוריום. בקריה האקדמית ילמדו סטודנטים של האוניברסיטה הפתוחה, הקריה האקדמית אונו, מכללת לוינסקי-וינגייט והמכללה למינהל. בהמשך יצטרפו מכללות טכנולוגיות נוספות ומסלולי לימוד במקצועות החסרים בעיר בתחומי ההנדסה, רפואה ותחומים פרא רפואיים כמו קלינאות תקשורת, פיזיותרפיה, ריפוי בעיסוק ועוד.

במהלך התקופה האחרונה בזמן שרבים מהסטודנטים מגויסים למילואים ופתיחת שנת הלימודים האקדמית נדחתה בצל המלחמה, פעל מרכז צעירים בעירייה להרחיב את המענים הן למגויסים והן למי שעדיין התלבט באיזה מסלול לבחור או איזו מלגה לבקש.

בין הפעולות שהתקיימו: סדנת זום "ללמוד איך ללמוד" מטעם תכנית הישגים של המועצה להשכלה גבוהה (מל"ג) במסגרתה קיבלו הסטודנטים כלים ללמידה מרחוק, התארגנות וניהול זמן. השבוע התקיים זום ארצי מטעם קמפוס IL שעסק בזכויות הסטודנטים במילואים ובמלחמה. בנוסף התבשרו לוחמים משוחררים על מתווה משופר של "ממילואים ללימודים" המאפשר לימודים לתואר במימון מלא. חלקם יצטרפו עוד השנה למוסדות האקדמיים באילת.

עוד בצל המלחמה האריכה העירייה את מועד הגשת הבקשה למלגה לשנת הלימודים הקרובה. השנה בשל הנסיבות החריגות, אישרה הנהלת קרן אילת מספר הקלות במתווה המלגה לשנת תשפ"ד, במטרה להקל על הסטודנטים ועל בני המשפחה. גם השנה נעה המלגה בין 2,500 ₪ ל 14,000 ₪, תלוי במסלול המלגה. בחודשים האחרונים פעל צוות המלגות של מרכז צעירים לסייע לסטודנטים כדי שאף אחד לא יפספס את המלגה העירונית, וזה כלל בין היתר הארכת הגשה, תמיכה וסיוע אונליין לסטודנטים בהגשת המסמכים ועוד. בנוסף המשיך הצוות בפעולות לעידוד והנגשת השכלה אקדמית, שכוללות ייעוץ והכוון אישי, ערבי מידע וייעוץ למלגות, סדנאות הכנה לסטודנטים חדשים ("שלום שנה א'") ועוד.

עוד לכבוד השנה האקדמית וגם לרגל השנה האזרחית החדשה, יקיים מרכז צעירים המלווה את הסטודנטים לאורך כל השנה, אירוע צהריים לסטודנטים וצעירים, שיתקיים ביום שישי הקרוב 29.12.23, בחוף של מוש. באירוע יתארח ההרכב ג'ין בורדו בהופעה אקוסטית, והסטודנטים יקבלו הטבה שתמתיק להם את שנת הלימודים.

שנת לימודים פורה ומעניינת לכל הסטודנטיות והסטודנטים האילתים והלומדים באילת.

◼️ לקבוצת חדשות אילת והערבה בווטסאפ לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות בווטסאפ – חינוך ואקדמיה  לחצו כאן

צילום: עיריית אילת

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן