שני פארקי משחקים ענקיים נחנכו בשדרות

עיריית שדרות חנכה השבוע שני פארקים ציבורים בשכונות החדשות בעיר. בפארקים התושבים יוכלו ליהנות ממתקני משחקים מגוונים לילדים, מאומגה ארוכה, ממתקני כושר גופני ועוד.

השבוע עיריית שדרות והמתנ”ס העירוני חנכו שני פארקים גדולים, האחד בשכונת הכלניות והשני בשכונת שדרות בפארק. מדובר על בנייה של פארקים בשכונות חדשות וזאת בשל צמיחתה של העיר, גדילת כמות התושבים ובכדי להעשיר את תרבות הפנאי ולדאוג לרווחת התושבים.

 

 

הפארקים הציבוריים שנחנכו הינם הראשונים שהוקמו מאז שובם של התושבים לעיר לאחרי אירועי ה-7 באוקטובר. טקס ההשקה התקיים במעמד ראש העיר, אלון דוידי והשתתפו בו מאות תושבים וילדים. בעת גזירת הסרט, בירך דוידי את הילדים והמשפחות שהגיעו. בין דבריו הוא אמר: “הפארק הזה הוא תוצאה של מאמצים רבים ותחושת שליחות משותפת. הוא נועד לתת לתושבי שדרות מקום להתכנס, להירגע ולהנות מהחיים מחדש. הם יורים, אנחנו חיים ובונים”.

 

 

הפארקים משתרעים על שטח נרחב בשכונת הכלניות ועל שטח נרחב בשכונת שדרות בפארק (רח’ אבא אבוחצירא). בפארק קיים מגוון רחב של מתקנים ושירותים לציבור, ביניהם: מתקני כושר גופני, מתקני משחקים מגוונים לילדים בכלל הגילאים ועוד. כמו כן, אחת האטרקציות המרכזיות היא האומגה הארוכה שמספקת חווית גלישה מהנה ומרגשת לילדים ולמבוגרים כאחד. בנוסף, הפארק מציע שבילים מסודרים ומסלולי הליכה וריצה.

 

 

זאת ועוד, התקיימו הפעלות לילדים, קרקס, סדנאות ומופע. הפארקים גם הם התמלאו בבלונים והילדים המקסימים גזרו יחד עם ראש העיר את הסרט והתרגשו מהמעמד.

מנכ”לית מתנ”ס שדרות, לימור כהן: “בשדרות, הקהילה והאנשים חשובים לנו מאוד. אנו כל הזמן מנסים לחדש וליצור אירועי תרבות ופנאי שיענו ויתאימו לכלל צורכיהם של התושבים. תודה כמובן לראש העיר, אלון דוידי, על הקצאת המשאבים, לסגנית ראש העיר ויו”ר הנהלת המתנ”ס, יהודית אוליאל מלכה, וכמובן לעובדי המתנ”ס על פועלם למען התושבים.”

 

◼️ לקבוצת חדשות שדרות בווטסאפ לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות בווטסאפ – חדשות מהארץ/מהעולם/משפט/עורכי דין/פלילי לחצו כאן

■ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: עיריית שדרות

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן