שנה מפרוץ המלחמה: עובדי כללית במחוז ירושלים התכנסו לדקת דומיה לזכר הנופלים

בין הנופלים הוזכר סמ"ר טל לוי ז"ל, לוחם בגדוד 50 של חטיבת הנח"ל, שעליו שיתפה אמו זהבה לוי, עובדת כללית , בזיכרון כואב.

עובדי כללית במחוז ירושלים התכנסו לדקת דומיה לזכר הנופלים

בשעה 11:00 בדיוק, עובדי מטה כללית מחוז ירושלים התכנסו ברחבת בניין "דונה" ועמדו לדקת דומיה לזכר הנרצחים והנופלים מאז מתקפת הטרור האכזרית ב7 באוקטובר. בטקס מרגש "לזכרם" הועלו זיכרונות של עובדי מחוז המחוז על יקיריהם הקרובים.

זהבה לוי, אמו של סמ"ר טל לוי ז"ל ועובדת ביחידה לסל שירותים שיתפה אודות בנה אשר לחם בגדוד 50 של חטיבת הנח"ל ונפל ביום כ"ב בתשרי התשפ"ד (7 באוקטובר 2023):"טל אח תאום לנועם נולד וגדל בירושלים. היה ילד עדין, מתחשב וערכי, אהב לשחק כדורגל ואהד את בית״ר י-ם וריאל מדריד. עם גיוסו לצה"ל הגשים את חלומו להיות לוחם, ושירת כמפקד כיתה במחלקת "שבע מרגמות" בגדוד 50 של חטיבת הנח"ל. טל התרגש מאוד לקראת הטיול הגדול שתכנן לדרום אמריקה, אליו עמד לצאת לאחר שחרורו הקרוב מצה"ל".

ב-7 באוקטובר, כשבוע וחצי לפני השחרור, טל היה עם חייליו במוצב סופה כאשר החלה מתקפת הטרור. הוא פעל בגבורה להכניס את חייליו למיגונית, השיב באש כנגד מחבלים, ונפצע אנושות מרסיסים. למרות פציעתו הקשה, המשיך טל להילחם באומץ עד שנפל.

ארז לוי, מנהל מחוז ירושלים בכללית: "בחרנו להקדיש את הטקס לזכרם של הנופלים מהקרבה הראשונה של עובדי המחוז. יחד עם כל עובדי מערכת הבריאות ,עמדנו דקת דומיה לזכרם של הנופלים במתקפת הטרור ב-7 באוקטובר, לזכרם של הנופלים מכל מערכות ההגנה של מדינת ישראל ולזכר האזרחים שהתגייסו מאז פרוץ המלחמה למען הגנה על המדינה ולמען הצלת חיי האדם. ברגעים אלו אני נזכר בכאב רב בנפתלי יונה גורדון ז"ל, הפיזיותרפיסט שלנו ממכון כללית ברמת אשכול בירושלים, שנפל בעזה והוא בן 32 בנופלו. משפחת כללית מחוז ירושלים מחבקת את משפחות הנופלים ,יהי זכרם של הנופלים והנרצחים ברוך".

במהלך הטקס, נאמרה תפילה לשלום החטופים ולחזרתם המהירה, והאירוע הסתיים בשירת "התקווה".

 

◼️ לחדשות ירושלים והסביבה לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות מהארץ ומהעולם לחצו כאן

■ לקבוצת מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: יחצ

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן