שלטים של חללי צה"ל הושחתו בירושלים

המשפחות השכולות זועמות: "על משטרת ישראל לספק לנו ההורים ולחיילים מי כעת הפורע שמבזה קודשי ישראל"

לפני זמן קצר גילו אנשי פורום "עד הניצחון" שסיירו בעיר העתיקה בירושלים כי שלטים שהוצבו על ידי המשפחות השכולות של פורום עד הניצחון הושחתו ונקרעו. בתמונות נראים תמונותיהם של חללי צה״ל הקדושים שקיפחו נפשם במלחמה. הוגשה תלונה במשטרה.

נציגי המשפחות השכולות מפורום עד הניצחון אמרו בתדהמה כי : "אנחנו לא מבינים כיצד אנשים במדינת ישראלים מסוגלים לפגוע בסמל הכי זך וטהור שיש, בזיכרון של הילדים שלנו, הילדים שהגנו בגופם ונלחמו על מדינת ישראל. מי הם האנשים שלא רוצים ניצחון ומסוגלים לקרוע ולהרוס שלטים שכל מטרתם לתת רוח גבית לחיילי צה"ל להמשיך בעבודה החשובה שהם עושים?".

תנועת "עד הניצחון", היא תנועה א-פוליטית שהוקמה בעקבות אירועי השבת השחורה, 7 לאוקטובר 2024, התנועה זוכה לתמיכה רחבת היקף בקרב מאות אלפי (ואף יותר) ישראלים ולמעלה מ- 10,000 פעילים בה באופן שוטף. בין התומכים הרבים הצטרפו כמאה משפחות שכולות שאיבדו את יקיריהן שנלחמו בעזה וכן עשרות משפחות של נרצחי נובה- פסטיבל המוסיקה ברעים. תנועת "עד הניצחון" גורסת כי רק לחץ צבאי יביא להכרעה ולניצחון. התנועה דורשת מהממשלה שלא להפסיק את המלחמה עד לניצחון שישיב את הביטחון לישראל ואת כל החטופים הביתה.

גלית ולדמן, אימא של רס"ן אריאל בן משה הי"ד, קצין בסיירת מטכ"ל שהשלט בו מופיע הושחת גם הוא מסרה כי: "ישראל יולי 2024 איפה המשילות?"

איל בוצחק, אביו של סרן אושרי משה בוצחק, מפקד צוות בסיירת נח"ל שתמונתו הושחתה מסר:

"נחרדתי לראות את השחתת שלטי חללי צה"ל הגיבורים והקדושים, שכל אחד מהם זרק עצמו כנגד כלל עם ישראל. לא יכול להיות כזה ביזיון ועוד בקרבת שריד בית מקדשנו. זו לא הפעם הראשונה ונדרש לעשות לזה סוף באמצעי אכיפה נוקשים מצד המשטרה וגורמי החוק. על משטרת ישראל לספק לנו ההורים ולחיילים מי כעת הפורע שמבזה קודשי ישראל ועם מי יש לנו עסק. אסור לתת לזה להיעלם מתחת לראדאר. פורום "עד הניצחון" מטרתו הוא לקדש ולהנציח את הגיבורים האלה ולדחוף את הצבא קדימה לניצחון מלא ושלם, כפשוטו".

 

◼️ לקבוצת חדשות ירושלים והסביבה בווטסאפ לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות בווטסאפ – חדשות מהארץ לחצו כאן

■ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: פורום עד הניצחון.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן