שכונות ותיקות בלוד מחדשים לכם את החשמל !

בלוד מציעים אלפי שקלים לוועדי בתים לחידוש תשתית החשמל בחדרי המדרגות

בלוד מציעים אלפי שקלים לוועדי בתים לחידוש תשתית החשמל בחדרי המדרגות

ויהי אור: החברה הכלכלית בלוד מציעה סיוע כספי של עד 5,000 ₪ לטובת ועדי בתים בשכונות הוותיקות בלוד, עבור חידוש תשתית החשמל וחיבור החשמל בחדר המדרגות של הבניין.   

לשם כך, המבואה – המינהלת להתחדשות עירונית באמצעות החברה הכלכלית לוד, פרסמה ‘קול קורא’ לתושבים בשכונות הוותיקות המתגוררים בבניין ללא תאורה – להגיש בקשה לקבלת סיוע כספי בסך אלפי שקלים (בכפוף לתנאים בקול קורא), בכדי לחבר את החשמל בבניין לרווחת הדיירים. 

עבור קבלת הסיוע, הדיירים צריכים לעמוד בתנאים, כגון: החלטה על מעבר לתשלום חשבון החשמל המשותף בחלוקה לכל דירה, הצגת הצעת מחיר מחשמלאי מוסמך לתיקון התשתיות והשתתפות כספית ע”ס כ- 100-200 ₪ לכל דייר. את הבקשה להשתתפות יש להעביר במייל: [email protected] או בהודעת וואטצפ למספר: 050-2215-450. 

בשל בקשות תושבים בלוד, הוארכה האפשרות להגשת ה’קול קורא’ עד לסוף השנה, 31.12.23. אז למה להישאר בחושך אם אפשר להאיר את חדר המדרגות? את הפרטים המלאים ניתן למצוא ב’קול קורא’ 04/2023 באתר כלכלית לוד.

◼️ לקבוצת החדשות בלוד לחצו כאן 

צילום: דוברות עיריית לוד

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן