שיתופי פעולה חדשים ומיזמים לפיתוח רמלה בתמיכת משרד הכלכלה

שר הכלכלה והתעשייה ניר ברקת ביקר ברמלה 

שר הכלכלה והתעשייה, ניר ברקת, הגיע השבוע לביקור ברמלה יחד עם צוותו.

במהלך הביקור נפגש השר עם ראש העיר, מיכאל וידל, שהציג את העשייה העירונית ואת הפרויקטים השונים המתוכננים לעיר. לצד ראש העיר נטלו חלק גם ממלא מקום ראש העיר מאור אשש, סגן ראש העיר אברהם דז’ורייב, ומנהלי מחלקה בעירייה.

במהלך הפגישה דנו ברקת ווידל בהעברת מכון התקנים לרמלה. “אני מודע לכך שקיימות חלופות נוספות,” אמר וידל, “חשוב כי מכון התקנים יקבע את משכנו בעיר כחלק ממעברם של גופים לאומיים אחרים ואפעל אישית ככל שביכולתי לסייע במעבר.”

בנוסף, דיבר וידל על הצורך בתמיכה בעסקים הקטנים ברמלה. “העיר רוויה בעסקים קטנים,” ציין ראש העיר. “אני מקווה לקבל סיוע לשחרור חסמים ולהכשרת עובדים למעסיקים.”

עוד הוצג הפרויקט המרכזי המשותף לרמלה, גזר וחבל מודיעין – “טרמינל 6”. וידל ביקש את סיועו של השר בפיתוח ושדרוג הפרויקט ואמר: “אנו מקימים שטחי מסחר ותעסוקה, ואשמח לעזרתך בפיתוח ושדרוג הפרויקט.”

במהלך הביקור, הביע ראש העיר הערכה לפעילות הממשלה בתקופת המלחמה והודה לשר ברקת על תמיכתו המתמשכת. “תודה על התמיכה והסיוע בימים אלו,” אמר וידל. בתגובה אמר השר ברקת: “אני שמח לראות את ההתקדמות המרשימה של רמלה ואת המחויבות שלכם לפיתוח העיר. המשרד שלנו ימשיך לתמוך בפרויקטים החשובים הללו. רמלה היא עיר עם פוטנציאל עצום, ואנו מחויבים לסייע בכל דרך אפשרית כדי לממש אותו. שיתוף הפעולה בין הממשלה לרשויות המקומיות הוא המפתח להצלחה, ואני בטוח שיחד נצליח להביא לשינוי משמעותי לטובת תושבי העיר.”

ביקורו של השר ברקת מצטרף לביקורים האחרונים של שר החינוך, שרת התחבורה ושר החוץ, המחזקים את העיר ומדגישים את החשיבות הרבה של רמלה במפת הפיתוח הלאומית. ברקת הוסיף: “הביקורים הללו הם עדות למחויבות הממשלה לקידום רמלה ולחיזוק מעמדה כעיר מרכזית ומשגשגת.”

ביקורו של השר ברקת ברמלה מסמן המשך שותפות פורה בין משרד הכלכלה והתעשייה לבין עיריית רמלה, במטרה לקדם את העיר ולשפר את איכות החיים של תושביה.

 

◼️ לחדשות רמלה והסביבה לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות מהארץ ומהעולם לחצו כאן

■ לקבוצת מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: דוברות עיריית רמלה

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן