שיתוף פעולה חדש לבלנדר וחברת התוכנה והפיתוח הישראלית סאפיינס

מדובר בהסכם שת"פ אסטרטגי שני לבלנדר, לאחר שבמהלך השנה האחרונה התקשרה החברה עם ענקית ההייטק אמדוקס, בהסכם הפצה ושת"פ טכנולוגי

החברות חתמו על הסכם במסגרתו סאפיינס תעזור לשווק את הפלטפורמה הטכנולוגית של בלנדר לגופים פיננסיים בינלאומיים בכלל לקוחותיה בעולם

שת"פ חדש לבלנדר עם חברת התוכנה הישראלית סאפיינס, בין החברות נחתם הסכם אשר במסגרתו יפעלו ביחד שתי החברות במכירה ושיווק הטכנולוגיה הייחודית של בלנדר לגופים פיננסים בינלאומיים בתחום הביטוח וניהול פנסיוני .

מדובר בהסכם שת"פ אסטרטגי שני לבלנדר, לאחר שבמהלך השנה האחרונה התקשרה החברה עם ענקית ההייטק אמדוקס, בהסכם הפצה ושת"פ טכנולוגי לפיו אמדוקס תשווק את הטכנולוגיה של בלנדר לגופים בנקאיים וחברות טלקו בינלאומיים. הפעילות בעלת פוטנציאל צמיחה משמעותי וככל שתגדל תהווה אפיק הכנסה נוסף שיתרום לרווחיות החברה.

גל אביב, ממייסדי ומנכ"ל בלנדר טכנולוגיות פיננסיות:

"מדובר בשיתוף פעולה שני שאותו אנחנו מובילים עם גוף בסדר גודל כמו סאפיינס. המהלך מהווה הבעת אמון בפלטפורמה הטכנולוגית של בלנדר ובערך המוסף שהיא מביאה לכל גוף פיננסי בעולם. בין יתר היתרונות שאנחנו מובילים הוא היכולת של הפלטפורמה להתאים את עצמה לרגולציה ולצרכים של כל מדינה ומדינה זאת בנוסף כמובן ליכולת החיתום המהירה ויכולת זיהוי ומניעת הונאות מהמתקדמים שיש. סאפיינס בעלת יכולות הפצה בינלאומיות ואנחנו שמחים שהם בחרו בנו לשיתוף פעולה זה. אנחנו רואים פוטנציאל משמעותי לצמיחת הפעילות ולתרומה שלה לרווחיות החברה".

"אנו שמחים לשתף פעולה עם בלנדר כדי להביא את פלטפורמת האשראי החדשנית שלהם לשווקים בו אנו פועלים", אמר אלכס צוקרמן, סמנכ"ל אסטרטגיה בסאפיינס. "לטכנולוגיה של בלנדר יש פוטנציאל לחולל מהפכה באופן שבו מוסדות פיננסיים מעריכים סיכון אשראי ומספקים פתרונות מימון בנוסף לביטוחים, וניהול הפנסיוני של לקוחותיהם".

הפלטפורמה הטכנולוגית של בלנדר הינה פלטפורמה מבוססת ענן המותאמת למגוון רחב של שווקים ושפות, בעלת טכנולוגיה מתוחכמת אך עם זאת קלה ופשוטה לשימוש. היא מסייעת לארגונים פיננסים אשר רוצים להקים פעילות מתן אשראי בקבלת החלטות חיתום מהירות, בייעול תהליכי תפעול ודיגיטציה של כל תהליך ההלוואה (משיווק ועד גביה).

הטכנולוגיה מבוססת ביג דאטה, כריית נתונים, למידת מכונה, פרמטרים פיננסיים, היסטוריית אשראי, כלכלה התנהגותית, סוציו-דמוגרפיה וסטטיסטיקה. כל אלו מאפשרים לפלטפורמה לקבל החלטת חיתום מותאמת אישית ללקוח תוך קביעת ריבית תחרותית, המשקפת את הסיכון המובנה של הלקוח לכשל אשראי (PD – Probability of Default). הפלטפורמה יודעת לנהל פתרונות אשראי מגוונים לרבות אשראי לרכב, אשראי לכל מטרה, אשראי צרכני דיגיטלי בנקודות מכירה BNPL ואשראי לנדל"ן.

אודות בלנדר טכנולוגיות פיננסיות

בלנדר (TASE:BLND),  הינה חברת פינטק בינלאומית המספקת אשראי ופתרונות מימון חדשניים לעשרות אלפי לקוחות בהתאם להעדפותיהם וצרכיהם. החברה פיתחה מערכת טכנולוגיה ייחודית ויעילה למתן אשראי בדגש על אשראי כאמצעי לפריסת תשלומים. החברה פועלת באמצעות שיטות וכלים טכנולוגיים ייחודיים, תוך שימוש במתודולוגיות, מוצרים ורעיונות מתחום הביג דאטה, כריית נתונים, למידת מכונה, פסיכולוגיה התנהגותית ועוד. את החברה ייסדו ב-2014 המנכ"ל ד"ר גל אביב, משנה למנכ"ל וראש אגף טכנולוגיה בועז אביב ומשנה למנכ"ל וראש אגף מוצרים ברק גור.

 

◼️ לקבוצת חדשות בווטסאפ – כלכלה, נדל”ן הייטק ועסקים לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות בווטסאפ – חדשות מהארץ/מהעולם/משפט/עורכי דין/פלילי לחצו כאן

■ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: סיון פרג'

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן