שיפור דרמטי בביטחון האישי בלוד 

חיזוק הביטחון האישי ואכיפת החוק והסדר בלוד

בכתבת ענק שהתפרסמה השבוע באתר YNET עם נתוני הפשיעה הפלילית ברחבי ישראל ברבעון הראשון של שנת 2023 – העיר לוד אינה נמצאת באף קטגוריה – נתון המצביע על שיפור דרמטי בביטחון האישי בלוד. 

חיזוק הביטחון האישי ואכיפת החוק והסדר בלוד הם מהיעדים המרכזיים של ראש העיר, עו”ד יאיר רביבו, אשר מזה זמן רב שהוא מוביל את המאבק בפשיעה ובאלימות, המסכנים את תנופת הפיתוח והתהליכים המהפכניים שעוברת לוד בשנים האחרונות, במקביל לקידום תיקוני חקיקה שהוא מוביל מול כנסת ישראל, לטיוב פעולות האכיפה, חיזוק המשילות וההתרעה. עפ”י הנתונים, נכון לחודש יוני 2023, לוד אינה נמצאת באף קטגוריה כפי שהיה בעבר וזאת הודות למדיניות המשילות שהעירייה בראשות עו”ד יאיר רביבו מובילה יחד עם תחנת המשטרה בפיקודו של סנ”צ ששי שלמה והשיטור העירוני בהובלת איתן דפנה. נתוני המשטרה, שפוענחו על ידי מחלקת המחקר של חברת מדלן הארצית – מראים, כי בחלק מהשכונות בערים גדולות ברחבי המדינה, ובהן שכונות ותיקות ומבוססות, חל זינוק מדאיג בעבירות שונות, מה שמצביע גם כן על הפיחות בביטחון האישי – אך לוד ב”ה אינה ברשימה.

ראש העיר – עו”ד יאיר רביבו התייחס לממצאים שנחשפו באתר YNET ואמר, כי “ככל ונצליח לטפל בבעיות הירי בתוך החברה הערבית אזי לוד תצא ממעגל הכותרות של עיר אלימה. אנו עמלים קשה ורבות יחד עם משטרת ישראל בכדי למגר את הפשיעה הפלילית בלוד וב”ה רואים תוצאות על עבודתנו. יחד עם חקיקה בכנסת בשיתוף ח”כ אליהו רביבו, העברנו מספר חוקים שמסייעים להילחם בפשיעה ובפושעים ובע”ה נצליח להחזיר את הביטחון האישי של והשקט עבור התושבים”. 

צילום: דוברות עיריית לוד

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן