שגרירת תאילנד בישלה אירוע עם בכירי התיירות והתעופה בישראל ובתאילנד

שגרירות תאילנד בישראל בשיתוף משרד התיירות התאילנדי ערכו בשישי האחרון (ה-13.9) אירוע חגיגי לרגל ציון 70 שנה ליחסים הדיפלומטים בין האומות תאילנד וישראל, ולרגל סיום קדנציית שגרירת תאילנד בישראל, הגב’ פנבהה צ’נדראמיה.

באירוע שנערך בגן העיר בתל-אביב נכחו כ 200 איש ביניהם: בכירי משרד התיירות התאילנדי   והישראלי, בכירי ענף התעופה והתיירות בישראל, אנשי עסקים, שגרירי ויאטנם והפיליפינים, מובילי תרבות, מובילי דעת קהל ומשפיענים, שנהנו מאוכל משובח בסדנת בישול תאילנדי שערכה שגרירת תאילנד בעצמה, טעימות של בירות תאילנדיות, מוזיקה תאילנדית, עמדות מסאג’ תאילנדי ועוד.

במהלך האירוע חשפו נציגי משרד התיירות של תאילנד את שמותיהם של מובילי התרבות הישראלים שיזכו לטוס לתאילנד להכיר את מקביליהם ולקבל תמיכה לפיתוח של מיזמי תרבות משותפים: מוטי רייף (אופנה), ליאור תבורי (מחול) ותומר מייזנר (מוזיקה).

האירוע הוקיר את שגרירת תאילנד בישראל, הגב’ פנבהה צ’נדראמיה שבימים אלו מסיימת קדנציה מוארכת של 5 שנים, מה שהופך אותה לשגרירת תאילנד עם הקדנציה הארוכה ביותר בישראל, במהלכה ניהלה את משבר הקורונה ואת משבר המלחמה בעזה.

כיבדו בנוכחותם: בועז וקסמן – בעלי אופיר טורס,  גיא טלר – מנהל טל תעופה בישראל, דב קלמן ובנו אמרי קלמן – המובילים את חברת טרה נובה המייצגת את משרד התיירות של תאילנד בישראל, לי דוק טראנג- שגריר ויאטנם בישראל, פדרו ליילו – שגריר הפיליפינים בישראל יחד עם אשתו קארי, צ’לוואט נארינטראנגורה – סגן שגרירת תאילנד בישראל, יצחק אלדן- נשיא מועדון השגרירים, הכירוגרף – ליאור תבורי, מנהל השיווק רועי דון ועוד.

בסיום האירוע, דב קלמן העניק לשגרירה מתנות עם מסר של שלום ואהבה: צלחת עם הכיתוב “עת לאהוב” וחמסה מהודרת עם יונות שלום, גיא טלר מנהל טל תעופה בישראל העניק לה חמסה צבעונית לאות הוקרה.

מטעם משרד התיירות של תאילנד נמסר כי: “מועדון הסוואדי קלאב מתכוון להקים ליין אירועים קבוע של אירועים בסגנון תאילנד בתל אביב.”

 

◼️ לקבוצת חדשות מהארץ ומהעולם לחצו כאן

■ לקבוצת מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: אסף לב

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן