שבוע חיובי בפתח | עוזי הכוהן קולע בול! להלן התחזית האסטרולוגית לשבוע הקרוב

תחזית שבועית על פי התרולוגיה וקלפי הטארוט לשבוע שבין ה-7/06/23 ועד ה-13/07/23

תחזית שבועית על פי התרולוגיה וקלפי הטארוט לשבוע שבין ה-7/06/23 ועד ה-13/07/23.

טלה:

הקלף השבועי מצביע על כך שרבים מכם בניי מזל טלה נמצאים בשבוע זה בתהליך של מעבר, תהליך של שינוי. בשפה פשוטה ניתן להגיד שאתם נמצאים בתהליך של הפנמה ומצליחים למרות הטלטלה הרגשית שאתם חווים, להסתגל למצב החדש הקיים בחייכם כעת.

באופן כללי: דאגה לתא המשפחתי יוצרת מחשבות מרובות. צורך של שינוי במקום המגורים צף ועולה ונושאים שקשורים במעבר דירה או מעבר של עיר מעסקים אתכם. דאגה לאנשים שנמצאים מעבר לים מעיבה על מצב הרוח. עבודה: השבוע אתם נדרשים לקחת אחריות ולהגדיל ראש. היו מוכנים להתמודד אל מול עומס כזה או אחר מתוך תחושת שליחות והבנה שיש מי שסומך עליכם. אצל חלקכם ניתן לראות שיש מחשבות על הסבה מקצועית ולמידת מקצוע אחר וחדש.

לאלו מכם שמחפשים עבודה: דווקא כעת, בימי אלו נפתחים בעבורכם אפשריות תעסוקה. היו ערניים ותוכלו לשוב במהרה למעגל העשייה.

זוגיות: קושי בהבעת רגשות, יוצר בשבוע זה זוגיות קרה ושכלתנית. נכונות לויתור מתוך בגרות תאפשר לכם להימנע מוויכוחים זכרו אין זה מעשה נבון להוסיף מתיחות זוגית על המתיחות הרגשית הקיימת. חודש אב מבורך, שבוע מבורך ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: מחקרים שנעשו ברחבי העולם מצאו קשר ישיר בין מערכת חיסון איתנה לבין מצב רוחו של האדם. ככול שהאדם נמצא שלם בדיברו נקי במחשבותיו ותמים במעשיו ישתקף הדבר במערכת החיסון איתנה שביכולתה להתמודד עם משברים\מחלות שהם למעלה מכול דמיון.

שור:

החלק הסמכותי והבוגר שקיים בתוככם אמור בשבוע זה, להיות הצד הדומיננטי שלכם. ערך עצמי גבוהה והידיעה שיש בכוחכם להתמודד עם כל אתגרי החיים אמורים להיות הכלים שאיתם תעברו את המשימה. זהו שבוע טוב לדחוף ולקדם כל דבר שחשוב הן בעבודה והן באופן אישי. תהליך או עשייה חדשה שהתחלתם או שאתם מתכננים לבצע מצריך מכם להיעזר בכל המוטיבציה, הבגרות והנחישות בהם התברכתם. בבית: השבוע יש לעמוד על שלכם ולהשמיע את דעתכם.

כמובן שיש לעשות זאת בהיגיון ומתוך הבנה והתחשבות בדבריו של האחר. יצירת אווירה מתאימה לדו שיח תאפשר לכם לא רק להשמיע את דעתכם אלא גם לגרום לכך שהיא תתקבל.

בעבודה: למרות הקשיים שקיימים ממתין לכם שבוע חיובי במהותו. כדאי מאוד להפגין דומיננטיות, חריצות וראש גדול שיובילו לקידום או שיפור במעמדכם. לאלו מכם שעוסקים באומנות ויצירה תהה זו תקופה טובה להוציא את עבודתכם לאור. כספים: מצבכם הכספי גורם לכם לדאגה וניתן לומר שאתם די מאוכזבים בכל הקשור לתחום הפיננסי. אך יחד עם זאת חשוב לציין שאתם מאמינים שהדברים יסתדרו… ואתן בהחלט צודקים..!

זוגיות: מונוטוניות וחוסר להט מאפיינים את זוגיותכם. לקיחת אחריות על איכות הקשר הזוגי בו אתם מצויים היא חובתכם ועליכם להיות נכונים להכניס גיוונים, חידושים וריגושים שישפרו ויעשירו את זוגיותכם מבלי להמתין לצד השני שיפעל. הקפידו לעשות בעצמכם ובן הזוג? הוא כבר יצטרף בהמשך. שבוע טוב ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: הילל הזקן אמר: “ואם לא עכשיו, אימתי?” כלומר, אם אני לא מממש את הפוטנציאל שלי כעת, מי יודע אם תהיה לי עוד הזדמנות. זכרו !! המחר אינו מובטח לאף אחד. לכן נצלו את הזמן שהוקצב לכם בתבונה.

תאומים:

שחרור והקלה. השבוע נפתח באווירה טובה. תקופה לא ברורה שהתאפיינה בחוסר לחץ, תסכול, בלבול וחוסר ודאות מסתיימת. וכעת שבוע חדש בעל הזדמנויות לשינויים מפציע כעת על בני מזל תאומים. בשלב זה אתם מוכנים לוותר מרצון על דברים בהם מיציתם את עצמכם והדבר יאפשר לכם לצאת לדרך חדשה אשר תוביל אתכם לצמיחה אישית שתהווה פיצוי נאות בגין השקעתכם הרבה. הצורך בקנייה או החלפת דירה עולים על הפרק וגישושים שמתחילים כעת יובילו בסופו של דבר לשינוי המתבקש בנושא.

בעבודה: יש שיפור והרגשתכם טובה יותר.

נושא שפעלתם ושקידמת עולה יפה ומצליח.

לעצמאים: הקמה של פרויקט חדש, התפתחות עסקית חדשה או רעיון עסקי חדש עולה על הפרק. הדבר נראה חיובי. זמן טוב לעבודה חדשה, הסבה מקצועית או תפקיד חדש!! לרווקים שביניכם: היכולת להתחבר ולחיות בזוג תיטיב עם הרווקים שבכם. מי שישנה את דרך חשיבתו ואת יחסו לנושא הזוגיות צפוי לו מפגש מעניין אשר יוביל ב”ה לסיומה של תקופת הלבד. לאלו מכם שכבר מצאו את האחד וממסדים את יחסיהם מצביע הקלף על אנרגיות חיוביות.

לזוגות הקיימים: עליכם לעמוד על המשמר! הסדקים שהופיעו בחומת הזוגיות שלכם הם תוצאה של לקיחת הזוגיות שלכם כמובנת מאליה וזו טעות נפוצה שיש להימנע ממנה… איך? באמצעות שיחה, ליטוף, ויתור, הבנה, התחשבות, מחמאה וחיבוק. תוכלו להשיב את התשוקה שנעלמה. כספים: הקלה ושיפור בתחום זה נראים באופק. יחד עם זאת, עדיין מוקדם לנהוג בפזרנות וחסכון הוא עדיין צו השעה. שבוע טוב ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: שמחה פנימית אמתית היא שמחה במה שיש לנו בחיינו. שמחת חיים פירושה ליהנות מכל רגע בחיים באופן הכי טוב שאפשר.

סרטן:

שבוע חיובי בפתח. ודברים מתחילים להסתדר לכם. המון תנועה, תזוזה ופעלתנות חיובית. חדוות עשייה מתוך תקווה לעתיד טוב יותר. אופטימיות על מפתנו של עתיד חדש, מעבר ושינוי חיובי ומבורך. חשוב לא להביט לאחור ולהקפיד ולצעוד קדימה. דברים שלקו בסחבת ושהיו תקועים עד עתה, מקבלים השבוע תפנית חיובית ומתחילים לזוז… והשיפור יבוא בעיקר בנושאים שקשורים בעבודה, פרנסה וקריירה.

בעבודה: מתרחשים תהליכים שמצריכים מכם להתנהג באופן קצת יותר אסרטיבי ונחוש. התנהגות שכזו תאפשר לכם לשמור על האינטרסים שלכם לבל יפגעו. נושא או פרויקט חדש בו אתם לוקחים חלק מצריך מכם השקעה של זמן ואנרגיה. הקלפים מראים שלמרות הקשיים, ההשקעה משתלמת. בבית: חוסר שיקול דעת עשוי להציב אתכם בעמדת התגוננות שאין בה צורך. חשיבה של – “סוף מעשה במחשבה תחילה”, עשויה למנוע מכם את הצורך בהסברים והתנצלויות.

זוגיות: לאחר תקופה שבה הזוגיות שלכם חוותה מהמורות וקשיים, אתם ניצבים השבוע בנקודה חדשה שבה יש לכם את היכולת ללבן כעסים ולברר מה בדיוק מפריע לכם לממש את הזוגיות עליה אתם חולמים. ההבנה שרק בשיחה פתוחה וגלויה תוכלו לסדר את הדברים היא נקודת המוצא לכל בעיותיכם. אם אינכם מסוגלים לעשות זאת בכוחות עצמכם, מומלץ לפנות לעזרתו של איש מקצוע שילווה, ידריך וייעץ. לרווקים: אנרגיה חדשה מזמנת לכם מצבים נאים וטובים לפגוש ולהכיר אנשים בני זוג חדשים. היכרות חדשה שהחלה על צג המחשב, מקבלת הזדמנות לצאת מהעולם הווירטואלי ולעבור לפסים מעשיים.

השבוע חשוב להקפיד בכול הקשור לבטיחות בנהיגה, בנסיעה, ושימוש בדרך. טיול, נסיעה או חופשה קצרה נראים באופק והדבר מומלץ בחום. יום הולדת שמח לחוגגים, שבוע טוב ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: אילו רק יכולנו להפסיק לומר “אני לא יכול” או “איני מסוגל”, עולם חדש ונפלא היה נפתח בפנינו. נסו להוציא את ה”איני יכול” מהלקסיקון שלכם. עשו זאת ברצינות. בכל פעם שבה אתם אומרים “איני יכול”, תנו ח”י שקלים לצדקה. מעניין כמה שקלים יצטברו לכם במשך החודש?

אריה:

השבוע מומלץ לא לקחת על עצמכם סיכונים מיותרים. פרויקט שקורס, תוכנית שמשתבשת או התמטטות של מערכת יחסים יוצרים בלבול ומפח נפש.

באופן כללי: שינויים בחייכם שכרגע אתם לא מסוגלים לעשות ביוזמתכם האישית, נכפים עליכם מבחוץ והדבר יאלץ אתכם להשתנות ולהסתגל למצבים חדשים. מצבים אלו יכולים להראות בהתחלה כאסון וצרה צרורה אך לאחר זמן מה תוכלו להבין כי הדברים שקרו הסירו מעליכם גורמים שונים שהגבילו ועיכבו את צמיחתכם ולמעשה הדברים קרו לטובה.

אין זה משנה באם מדובר בשינויים הקשורים לעבודה, מיצוי עצמי או שינויים הקשורים למצב הזוגי, יהיה עליכם להקפיד ולמצוא בשינויים אלו את התרומה החיובית לצמיחתכם האישית והרוחנית. בעבודה: תחושת הביטחון שמקום העבודה מעניק פוחתת. אינכם במיטבכם וניתן לומר שאתם חשים שחוקים ועייפים ושפת הגוף שלכם משדרת את תחושותיכם לכל עבר. הדבר גורם לכך שיש מי שמדבר עליכם מאחורי גבכם ומנצל את חולשתכם הזמנית כדי להמעיט מערככם. היו חכמים והבליגו, כך לא תיפלו למלכודות שמציבים לכם. זוגיות: אתם חשים שהזוגיות בה אתם מצויים אינה מספקת לכם את כל מה שאתם זקוקים לו ותהליך זה מעורר אצלכם ספקות והיסוסים לגבי אמיתות הקשר. שיחה אמיתית וכנה עם בן הזוג על כל אשר מעיק על לבכם תאפשר לכם ליישר את ההדורים ובשם ה’ תעשו ותצליחו.

בריאות: השבוע יש להיזהר מנפילות. עייפות וחולשה יאפיינו את השבוע הקרוב. השתדלו לנוח, ארגנו לעצמכם יום חופש, עשו הילינג והשתדלו להימנע מלחצים מיותרים. שבוע מבורך ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: אם אתם באמת רוצים לרכוש חוכמה, לא תוכלו לחכות עד שתפגשו בה באופן מקרי. עליכם לצאת ולחפש אותה באופן מעשי. יותר חוכמה משמעותה יותר חיים, יותר הנאה ויותר משמעות. החוכמה היא הערך הנעלה ביותר, כפי שאמר שלמה המלך: “אם תחפשנה ככסף וכמטמונים תבקשנה, אז תבין”. . . .

בתולה:

החלטה שעליכם לקבל כבר אינה סובלת דיחוי וזמן ההכרעה הגיע! הקלף השבועי שלכם ממליץ לכם לקבל את החלטתכם ממקום שכלתני, הגיוני ושקול.

המהות של השבוע הקרוב מלמדת על כך שאתם עשויים למצוא את עצמכם בעיצומו של ויכוח מילולי שיכול לגרור אתכם למחוזות לא נעימים של כעס וטינה. התורה מספרת שהקב”ה השתמש בכוח הדיבור על מנת לברוא את העולם (ויאמר אלוקים: “יהי אור!”). הדיבור ניתן לנו ככלי לבניה ויצירה והוא יכול לברוא עולמות. מצד שני עלול הדיבור גם להשמיד ולהרוס. לא נכון לחשוב שרק אקדחים וסכינים מסוגלים להרוג. גם מלים עלולות לעשות זאת. מילים פוגעות יכולות להרוס חיים. מילים טובות יכולות לפייס, לחבר ולרפא.

זכרו!! מוות וחיים ביד לשון – דברו יפה ובנועם והיזהרו בלשונכם. באופן כללי: השבוע הקרוב יביא עמו תחושה שעליכם להתחיל ולעשות משהו חדש עם עצמכם בעיקר בתחום העבודה והקריירה.

כבר מזמן הרגשתם שמבחינה מקצועית הגיעה העת לשינוי ולהתחדשות ואתם לא טועים. עכשיו זהו זמן טוב לעשייה. כעת אתם בשלים, מאמינים בעצמכם ומסוגלים להתקדם – עשו ותצליחו! לאלו מכם שעוסקים באומנות ויצירה זהו שבוע טוב להוציא את עבודתם לאור, הפתעה נעימה או בשורה משמחת עשויים להגיע ממקור בלתי צפוי והדבר ישפר את הרגשתכם.

לימודים, קורס, השתלמות או חוויה לימודית מאתגרת עולה על הפרק.

זוגיות: חוסר הסכמה עם בן הזוג עשוי להוביל לתחושת ריחוק. השתדלו להיעזר בסבלנות, להימנע ממתיחת ביקורת ונסו לאמץ מעט גמישות מחשבתית. הדבר יקל עליכם להבין את בן הזוג ויציג אתכם באור וחיובי.

לרווקים: זהו שבוע טוב להתחיל ולזמן לתוך עולמכם את הזוגיות שבה אתם חפצים הרשמה ללימודים בעלי אורינטציה רוחנית יש בכוחם להשפיע לחיוב על תהליך הזוגיות שלכם. כספים: זהו שבוע בו תצטרכו להשקיע בחשיבה כלכלית. הימנעות מחיפזון ושיקול דעת יבטיחו את עשיית הדבר הנכון ביותר בעבורכם.

בריאות: הליך בריאותי או הליך קוסמטי עוברים בהצלחה. שבוע מבורך ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: הדיבור הוא לבוש המחשבה שאדם מדבר – נגלת מחשבתו. זכרו כשאתם מדברים – צריכה מחשבתכם להאיר את דיבורכם.

מאזנים:

שבוע רווי מחשבות ניצב בפתח. צורך בקבלת החלטות שנגזרות מתוך ההגיון ולא מתוך הרגש. אצל חלקכם ניתן לראות על לימודים או התחלה וכיוון חדש ברכישת מקצוע לעתיד.

השבוע, השתדלו שלא לחצות את הגבול הדק שבין אסרטיביות חיובית לבין שחצנות וסרקאזם. בכול הקשור לקבלת החלטות, רצוי השבוע לקבל החלטות הרמוניות ומאוזנות שמתחשבות בכל הצדדים ויוצרות שיתוף פעולה, ביניכם לבין הסובבים אתכם.

קבלת החלטה שכזו, תוך שיתוף פעולה הגון עם סביבתכם, תוביל להתחשבות ולהבנה בצרכים שלכם ותאפשר לכם להביא לידי ביטוי את רצונותיכם ללא יצירת מתחים מיותרים.

באופן כללי: המון סימני שאלה מתעוררים אצלכם בכול הנוגע לאיך אפשר להכניס לחייכם יותר משמעות, סיפוק ואושר. כדי למצוא את הדרך הנכונה, ממליצים לכם הקלפים להתמקד בדברים בהם התברכת. ולהבין שלאנשים המאושרים ביותר, אין את הטוב ביותר מכל דבר, הם פשוט מפיקים את המיטב מכל מה שיש להם. אחד משיעורי החיים החשובים ביותר שאני מעביר לילדיי הוא, שהחיים אינם עוסקים באיך שרדת את הסערה, אלא, בהאם הספקת לרקוד בגשם.

בעבודה: אתם זוכים להכרה במעמדכם אך הדבר אינו בא לידי ביטוי מבחינה כספית ותלוש השכר שלכם אינו משקף בצורה ברורה והוגנת את המצב האמיתי. סוגיה זו גורמת לכם לחוסר נוחות ותחושת חוסר הצדק המופגן כלפיכם מביאה אתכם לחשוב על אופציות וכיוונים חדשים.

זוגיות: אתם יודעים שיש לכם מה לשפר בזוגיות שלכם. הקלפים מצביעים על כך שאינכם אסרטיביים מספיק בכל הקשור לנושא זה ורבים מכם מעדיפים לרטון מתחת לשפמם ולהדחיק את הכעס והבעיות במקום להתעמת בצורה עניינית ובוגרת עם המשבר. חשוב לזכור, שהדחקת הכעסים אינה פותרת בעיות. אם אתם כועסים או מוטרדים, בררו- למה? מהו שורש העניין? גילוי המניע והגורם יביא לטיפול בבעיה. אם אינכם מסוגלים לעשות זאת לבד פנו לעזרה מאיש מקצוע.

אזור רגיש בגוף: הצד הימני בגוף, בעיקר רגל ימין וצוואר/כתף צד ימין. סיעור מוחות: שאלה למחשבה – ענו לעצמכם, מהו הגירוי או הסחת הדעת שהייתם מעדיפים להסיר מחייכם כעת? שבוע מבורך והשם עמכם!!

הכוונה רוחנית: לא נשלחנו לעולם הזה רק כדי לשרוד, אלא כדי להגיע לגדולה!!! ה’ נתן לכל נשמה יהודית יקרה, מתנה ייחודית ומשימה. אל תגיעו לסוף חייכם, ותגלו שחייתם את החיים רק לאורכם, חיו אותם גם לרוחבם. חפרו עמוק, גלו מהו הכישרון המיוחד שלכם, ואז התחילו להשתמש בו. ובעזרת השם תעשו ותצליחו!!!

עקרב:

שבוע חיובי בפתח. שיפור בערך העצמי ועלייה בדימוי העצמי. תחושת ביטחון שחוזרת מאפשרת לכם לפעול ממקום שלם יותר. הישג שנזקף לזכותכם מחזק בלבכם את התחושה שחזרתם לעצמכם.

זהו שבוע טוב לגשת למבחנים, ראיונות עבודה, מבחני נהיגה וכדומה. בעבודה: אתם אסרטיביים ומשדרים אמינות ויש מי שסומך עליכם. יש לנצל את הרוח הגבית על מנת לבסס את מעמדכם המקצועי.

הרשמה ללימודים או להעשרה כזו או אחרת חיובית מאוד בעבורכם. לכול מי מכם שהחלו בעסוק חדש צפויה הצלחה תוך זמן קצר. היזהרו שלא לקלקל איך? על ידי זה שתדבקו באמונתכם בכול עת. למחפשי העבודה: זהו שבוע טוב לראיונות עבודה להגשת קורות חיים, חזרה למעגל העבודה קרובה מתמיד.

רומנטיקה וזוגיות: אנרגיות חיוביות מאפשרות לכם בשבוע זה לטפל בקשר שלכם. לרבים מבני מזל עקרב יש את התחושה שבן הזוג אינו עושה מספיק על מנת לשמר ולטפח את הזוגיות והוא למעשה סומך עליהם בכל הקשור לנקיטת יוזמה וליצירת אווירה אינטימית שתוביל לזוגיות בונה. בשבוע זה, מומלץ לכם בחום לשוחח עם בן הזוג וללבן סוגיה זו. שיחות שיעשו ברגישות ותבונה יובילו ב”ה לתוצאות חיוביות.

לרווקים: זהו שבוע חיובי שיאפשר לכם להציג את עצמכם באור הנכון. שימוש מושכל באסרטיביות ובביטחון עצמי, יקדם את מטרותיכם. שבוע מצוין לעסוק במכירה, בקנייה ובמסחר. שבוע נפלא ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: כדי להגשים את מטרתכם, עליכם לערוך בנפשכם חיפוש פנימי עמוק ויסודי ולברר מי אתם ולאן אתם הולכים. אם אין בידכם את התשובה לשאלות הללו לא תוכלו להגשים את מטרתכם.

קשת:

היכולת להשתלב ולעבוד כיחיד בתוך צוות תשפיע לחיוב על תהליכים שנמצאים בשלב ראשוני. כמו כן, התעסקות בשדרוג מעמדכם המקצועי ומציאת כיוון תעסוקתי חדש עולים על הפרק בניסיון לייצר יסודות חדשים שעליהם ניתן לבנות עתיד תעסוקתי חדש שנשען על עשייה מתוך עניין ולא על עשייה מתוך מחויבות עקב צורך קיומי. בשבוע זה יש להתנהל בזהירות ובחכמה אל מול קבלנים, קניינים, פקידים, מתווכים, מתחרים וקולגות. אצל חלקכם ניתן לראות על התעסקות בבנייה הקמה, קנייה ושיפוץ.

באופן כללי: שבוע חיובי ניצב בפתח הן מבחינה רגשית והן מבחינה רוחנית ומעשית. זה הזמן לתכנן תוכניות ומהלכים לקראת העתיד לבוא. הרשו לעצמכם להתחבר לחשיבה חיובית מתוך אמונה אמיתית בעצמכם ובתהליך שאתם עוברים. לאלו מכם שיבואו במגע עם חלומותיהם ושאיפותיהם מתוך אמונה שהם אכן יתגשמו במציאות, הדבר אכן יקרה. בעבודה: זה הזמן להגדיל ראש ולקחת חלק פעיל יותר במהלכים שמתרחשים במקום עבודתכם. הבנה זו תאפשר לכם להשלים עם מצבכם האמיתי ולהמשיך בעשייתכם ממקום טוב יותר שבבסיסו ההבנה ש”טוב שם טוב משמן טוב”.

לעצמאים: הקמה של פרויקט חדש, התפתחות עסקית חדשה או רעיון עסקי חדש עולה על הפרק. הדבר נראה חיובי.זוגיות: לכאורה הדברים מתנהלים על מי מנוחות אך בתוך לבכם מתקיים צורך לחדש, לגוון ולרענן. שיחה פתוחה עם בן הזוג ונקיטת יוזמה מצדכם תוביל לשיפור המתבקש. טיול או חופשה נראים באופק וזה כדאי.

טיפ לשבוע טוב יותר: הזוהר הקדוש אומר, שכל מי שעושה מצווה ומתגאה בה “אובדת זכותו” – כלומר, כל מי שעושה מעשה טוב ומתפאר בו, מאבד במו ידיו את השכר על אותו מעשה. התודעה היהודית אומרת, שכאשר אתם עושים מעשה טוב, היחידים שצריכים לדעת עליו הם אתם והאלוקים. עשו חסד בצורה אנונימית. אל תדאגו. הקב”ה ימצא דרך לתגמל אתכם על מעשיכם. שבוע מבורך ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: אף פעם אל תאמרו: “אני לא יכול!” אם זהו הדבר שנכון לעשות, אז אתם יכול לעשות אותו. הבינו, שבכל פעם שבה אנחנו אומרים: “אני לא יכול”, אנחנו נכנסים להקפאה עמוקה ומעכבים את הצמיחה האישית שלנו.

גדי:

השבוע חיובי בעבורכם. פריצת דרך, התקדמות חיובית ומהירה של נושא או עשייה, זמן טוב להשקיע בקרירה, קידום או שדרוג במעמד המקצועי יוצרים עניין ואופק חדש.

לאלו מכם שהתחילו בעבודה חדשה, צפוי קידום תוך זמן קצר. שבוע חיובי לגשת מבחנים כולל מבחני נהיגה, שבוע טוב לעריכת ראיונות עבודה והגשת מכרזים ודוחות שונים. עיסוקים שקשורים בתחבורה ובכלי רכב כמו למשל: עשיית טסט, תיקון מכירה וכדומה. המוטו של השבוע הוא להכות על הברזל בעודו חם!!

נושא או עשייה שחשוב לכם לקדם, תלוי ועומד ביכולת שלכם לפעול בנחישות ובמהירות. עכשיו הזמן, לדחוף, להעיז, להשקיע ולהתחבר לאמונה ביכולותיכם לשנות או להשפיע. עליכם להימנע מלהתבייש ולומר את אשר על לבכם. התחברות לביטחונכם העצמי ולאסרטיביות הדרושה תוביל לביצוע מהלכים ולקבלת ההחלטה הנכונה ביותר עבורכם.

צמיחה אישית: עד עתה שמתם דגש על תחום החומר והשגתם הישגים יפים אולם כעת אתם מרגישים שהגיע הזמן להמשיך ולהתפתח בעיקר בכל הקשור לתחום הרוחני. בזמן הקרוב, יתחדד צורך זה והדבר יוביל לסיעור מוחות שיביא בעקבותיו לתחילתו של השינוי המיוחל.

בעבודה: זהו שבוע לתת גז ולקדם דברים שחשוב לכם. פעולה נמרצת מצדכם תזכה לנקודות זכות רבות. רומנטיקה: לאלו מכם שנמצאים בתחילתו של קשר חדש, צפוי שבוע מלא אהבה אשר יוביל לחיזוק הקשר. נשואים שביניכם: מומלץ לשבור את השגרה, להשתטות מעט ולנהוג שוב כאילו רק נפגשתם, הדבר יעשה לכם רק טוב. חופשה שתשבור לכם את השגרה עולה על הפרק. נסו להיות קצת יותר נועזים בחופשתכם. התיקון השבועי: להגדיל ראש, לצאת לאור, להתבלט ולהעיז. רק תעוזה מלווה בנחישות תאפשר לכם להניע תהליכים שחשוב לכם לקדם. שבוע טוב ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: את העושר האמיתי אף אחד לא יוכל לקחת מכם. התפישה שלכם היא זאת שמורישה ומעשירה. כשאנו מודדים מה יש לנו בסופו של דבר, התוצאה היא תפיסת החיים שלנו. אם יש לנו אהבה, חברים, בריאות, חוש-הומור וחשיבה חיובית – יש לנו הכל בחיים. קחו לכם רגע וחשבו: האם אתם עשירים או עניים?

דלי:

זה הזמן להתמיד בעשייתכם הגם שקשה או לא קל לכם. למתמידים צפויה הכרה בפועלם. נושא או עשייה שקרוב ללבכם ואתם מאוד רוצים לקדם תלוי ועומד באופן בו תבחרו לפעול. שקדנות, התמדה ומסירות, הם המפתח להישגים ולעשייה מוצלחת.

בעבודה: יש עייפות מסוימת שמעידה על כך שהשחיקה אינה פוסחת גם עליכם. על מנת שתוכלו להתמודד עם השחיקה יהיה עליכם לבצע מס’ דברים:

1. לארגן את פינת העבודה שלכם – נקו וזרקו דברים מיותרים

2. רישומו את כל הנושאים שבטיפולכם וסמנו ממה אתם רוצים ויכולים להיפטר או להעביר לאחרים.

3. טפלו בהרגשת מצוקה, כעס ותסכול. אם אינכם יכולים לעשות זאת לבד פנו לעזרתו של איש מקצוע

4. חפשו דרכים לגוון את שגרת יומכם כגון: פעילות התנדבותית, לימודים, ספורט, סדנאות והעשרה.

בבית: יש דברים שצריך לתקן, לסדר או לשפץ. אצל חלקכם מדובר בשיפוץ ותחזוקה של המבנה או הבית. ואצל חלקכם מדובר בשיפוץ ותחזוקה של מערכות היחסים אותם אתם מנהלים עם בן הזוג, הילדים ובני המשפחה. חשוב לזכור, שתחזוקה קבוע תעזור לכם לשמר את ביתכם ואת מערכות היחסים שלכם במצב כשיר ושמיש. זוגיות: אתם כמהים לריגושים חדשים. השגרה היא האויב מספר אחת של הזוגיות, את זה יודעים כולם. אך לצערי, לא כולם יודעים מה עליהם לעשות כדי לנצח את השגרה.

אם אתם חשים שאינכם יודעים מה עליכם לעשות כדי לנצח את השגרה, אל תחששו לפנות לעזרתו של איש מקצוע שידריך, יכוון וייתן לכם את הכלים הדרושים כדי לעמוד במשימה..

התיקון השבועי: להימנע מדחיינות ולהתחבר לשקדנות, לסבלנות ואורך רוח!! שבוע נעים ואלוהים אתכם.

הכוונה רוחנית: כל עוד האדם שקוע ברצונותיו האגואיסטיים הוא אינו שואל מהי משמעות החיים? אלא הוא פשוט חי אותם. אולם בעת שהוא מתחיל לשאול בשביל מה אני חי? עומדות בפניו שתי אפשרויות: לחקור את השאלה ולקבל עליה תשובה או להתעלם ולברוח ממנה אל שגרת החיים הרגילה .

דגים:

השבוע נשלחת אליכם משמים היזדמנות טובה שבכוחה לשפר את יומכם. היו עירניים לזהות את ההזדמנות הזו והיו נכונים לפעול בהתאם.

באופן כללי: שבוע בעל מוטיבים רוחניים/ רומנטיים עומד בפתח ואצל רבים מבני מזל דגים מתחדד הצורך בחיפוש אחר משמעות, יעוד רוחני ומטרה.

כמו כן בשבוע זה צפים ועולים עניינים הקשורים ברגש על היבטיו השונים ועקב כך, רבים מכם ימצאו את עצמם עסוקים בנושאים רוחניים בלימודים רוחניים, במחשבות ובנושאים רגשיים שקשורים בבני משפחה או בעניינים של זוגיות, אהבה, בינו לבינה וכדומה.

בעבודה: יש לכם הזדמנות נפלא להציג את האינטליגנציה הרגשית שבה התברכתם. נכונות לעזור, להתנדב ולפעול למען האחר, יאפשרו לכם להשביח את שמכם הטוב. פרויקט חדש או עשייה חדשה עולים על הפרק וגם לימודים והעשרה כזו או אחרת, נלקחים בחשבון.

עוד ניתן לומר: שהשבוע הקרוב יזמן לכם הזדמנות נפלאה לשפר את התדמית שלכם בעיני האנשים שחשובים לכם באמת. הרבו לחייך ואל תתביישו להפגין אדיבות ורוחב לב. זוגיות: לרווקים שביניכם זהו זמן טוב לראות ולהראות. מפגשים חברתיים בהם תיקחו חלק יאפשרו לכם להציג את עצמכם באור חיובי.

לנשואים שביניכם: לאחרונה הלכתם לאיבוד אחד לשני והמרחק הרגשי ביניכם הלך וגדל. השבוע יש לכם הזדמנות נפלאה לגשר על פערים, להתקרב ולהתאהב מחדש בבן הזוג. לאלו מכם שיבחרו לנצל הזדמנות זו בתבונה צפוי לזוגיות שלכם שיפור מרענן. לחלקכם יש בשבוע זה התעסקות בסידור דברים בתוך הבית הקיים כמו למשל פינוי של דברים ישנים והחלפתם בדברים חדשים או עיצוב מחדש של דברים שונים בבית. שבוע טוב ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: כאשר תפישת החיים של האדם מתקבעת, הוא הופך למשועמם והחיים הופכים למעייפים. אלוהים מבטיח נעורים נצחיים לאלה שתמיד שואפים לצמוח, ללמוד ולהתפתח.

ברוך אתה ה’… אשר קידשנו בקדושתו של אהרן, וציונו לברך את עמו ישראל באהבה”.

יְבָרֶכְם ה’ וְיִשְׁמֶרְכם. יָאֵר ה’ פָּנָיו אֵלֶיכםָ וִיחֻנֵּכםָּ. יִשָּׂא ה’ פָּנָיו אֵלֶיכםָ וְיַשֵּׂם לְכם שָׁלוֹם. וְשָׂמוּ אֶת שְׁמִי עַל בְּנֵי יִשְׂרָאֵל, וַאֲנִי אֲבָרֲכֵם.

שאו ברכה ואלוהים אתכם!!

בענווה, בשלווה וברוח טובה

עוזי הכוהן

צילום: FREEPIK

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן