שבוע הצדעה לאתרי המורשת ולאמני ישראל

משרד התרבות והספורט, המועצה לשימור אתרים ומשרד המורשת שמחים להעניק לכם, מכל הלב, את “משב תרבות” – שבוע גדוש של אירועים שיחממו לנו את הלב.

בשבוע האחרון של חודש דצמבר 2023 חגיגה של פעילויות תרבות ללא תשלום בעשרות אתרי מורשת ברחבי הארץ

מחווה מרגשת לתושבי ישראל פרי שיתוף פעולה של משרד התרבות והספורט, המועצה לשימור אתרי מורשת בישראל ומשרד המורשת: בשבוע האחרון של השנה האזרחית, בין התאריכים 31-24 בדצמבר, י”ב-י”ט בטבת תשפ”ד, יוכלו הישראלים, מכל קשת הגילים, לקחת חלק ב”משב תרבות באתרי המורשת” – עשרות אירועי תרבות – שירה, ספרות ותיאטרון – שיתקיימו באתרי מורשת בכל רחבי ישראל. כל האירועים יהיו פתוחים לקהל הרחב ללא תשלום.

עמרי שלמון, מנכ”ל המועצה לשימור אתרי מורשת בישראל: “גם בעתות מלחמה, המוזות אינן שותקות. אנחנו שמחים לפתוח בפני תושבי ישראל את אתרי המורשת המיוחדים והנפלאים שלנו, המציגים את הסיפור הציוני ואת הדרך שעברנו עד להקמת המדינה. שבוע מיוחד זה הינו חלק מהזדהותנו עם חיילי וחיילות צה”ל ואנשי כוחות הביטחון, עם משפחות החטופות והחטופים ועם תושבי הדרום והצפון כולם. מחכים לכם באתרי המורשת”.

הפירוט המלא של אירועי “משב תרבות באתרי המורשת” באתר המועצה לשימור אתרים בקישור.

■ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

 

צילום: צבי הנרי כהן | צבי פרנק

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן