שבוע הספורט בקריית מלאכי

חגיגה ספורטיבית לכל המשפחה בקריית מלאכי

חגיגה ספורטיבית לכל המשפחה, התקיימה בשבוע שעבר והדגישה את חשיבות הספורט לבריאות. בוגלוג, נינג'ה, רכיבת אופניים וטורניר היו חלק משבוע עמוס בחוויות

במהלך השבוע התקיימו על ידי מחלקת הספורט במתנ"ס העירוני מגוון אירועים, בהם טורניר בוגולוג תוסס שמשך אליו חובבי ספורט ותיקים וחדשים כאחד, תחרות נינג'ה מאתגרת שהכניסה את המשתתפים לאדרנלין, ומשחק עלייה מרגש לליגה א' של קבוצת הכדורסל המקומית, מ.כ קריית מלאכי, שהיה רגע שיא מרגש (ר' ידיעה נפרדת).

אירועי הספורט לא נעצרו כאן. טורניר נוער קהילה ומשטרה נערך במטרה לחיזוק הקשר ולהדגיש את החשיבות של שיתוף פעולה וקשרים חיוביים בתוך הקהילה. בנוסף, התקיים מסלול רכיבת אופניים אתגרי לכל המשפחה, שסיפק הזדמנות מצוינת לפעילות גופנית ולבילוי משפחתי מהנה.

הפעילויות המגוונות אפשרו לתושבים בכל הגילים והרמות למצוא את הענף שהכי מתאים להם, וליהנות מפעילות גופנית מהנה ומאתגרת. שבוע הספורט הדגיש את חשיבות שילוב הספורט בחיי היום-יום, ואת תרומתו לבריאות הפיזית והנפשית, לחינוך לערכים ולגיבוש קהילתי.

לאורך השבוע, התושבים נהנו מהזדמנויות להיפגש, לשתף פעולה ולחגוג יחד את אהבתם לספורט, מה שחיזק את תחושת השייכות לקהילה בעיר.

מנהל מחלקת הספורט, מאיר אנקרי, סיכם את השבוע: "שבוע הספורט היה הצלחה והוכיח את כוחו של הספורט לאחד ולחזק את הקהילה. מחלקת הספורט בקריית מלאכי תמשיך לפעול לקידום הספורט בעיר ולהציע מגוון פעילויות ואירועים ספורטיביים לכלל התושבים ולקדם אורח חיים בריא ופעיל."

 

◼️ לקבוצת חדשות קריית מלאכי והמועצה האזורית באר טוביה בווטסאפ לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות בווטסאפ – חדשות מהארץ/מהעולם/משפט/עורכי דין/פלילי לחצו כאן

■ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: עיריית קריית מלאכי

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן