רשת חוויות מקפיאה תשלומי הורים ומציעה פעילות הפוגתית מצומצמת

סגן ראש העיר ויו”ר רשת חוויות, אמיתי כהן, מודיע כי תשלומי ההורים יוקפאו עד לסיום המלחמה. תשלום חודש אוקטובר יקוזז בהמשך: “המדינה והלוחמים צריכים עורף חזק”

עשרה ימים לפרוץ המלחמה ובטרם התקבלו החלטות ממשלה אודות תשלומי הורים, התגבשה החלטה ברשת חוויות רחובות, בתיאום עם ראש העיר רחמים מלול, שלמרות המשך תשלום משכורות העובדים ויתר ההוצאות השוטפות – תשלומי ההורים יוקפאו.

“זהו צו 8 למדינה שלמה, אני רוצה לדעת שכוחות המילואים והביטחון מנהלים את המלחמה ושומרים עלינו בידיעה שאנחנו שומרים על החוסן המשפחתי של העורף“, אמר אמיתי כהן, סגן ראש העיר ויו”ר רשת חוויות. עוד לדבריו, “ההחלטה התקבלה בעצה אחת עם ראש העיר, שמנהל כרגע את שעת החירום עבור כלל התושבים. אנחנו חשים חובה וזכות להיתרם למאמץ המלחמתי ולהעביר לכולם את המסר שעם ישראל חי, תוך שמירה על רציפות תפקודית. לתושבים יש הרבה דאגות כמו לכולם, אני מקווה שבדאגה אחת הצלחנו להקל עליהם. במקביל נפתח חלק ממרכזי חוויות שבהם יש מרחב מוגן תיקני לפעילות מצומצמת לפי הנחיות ההתגוננות של פיקוד העורף”.

גולן ביטון, מנכ”ל הרשת מסר כי הוא מבקש להודות לעובדים על ההירתמות וההתגייסות המלאה לעמוד בכל המשימות ובפעילות התנדבותית.

בעקבות ההחלטה, תשלומי אוקטובר שחויבו בעשירי לחודש אוקטובר יקוזזו בהמשך, עם החזרה לפעילות מלאה בתום המלחמה. תשלומי חודש נובמבר הוקפאו ולא ייגבו. ההחלטה חלה על כל פעילויות הרשת, לרבות חוגים, מעונות, צהרונים ועוד.

במהלך הימים הקרובים יפתחו פעילויות להרשמה, בהם בייבי ג׳מבורי, משחקיה, גן עם אמאבא, שעת סיפור, סיפור בתנועה ועוד. כל הפעילות יתקיימו במרכזים קהילתיים שבהם ניתן להגיע למרחב מוגן תיקני בתוך זמן ההתראה של 90 שניות (דקה וחצי). מספר המשתתפים מוגבל בהתאם להנחיות ההתגוננות של פיקוד העורף, המתעדכנות בפורטל החירום הלאומי ובהודעות העירייה. אנא עקבו אחר העדכונים באתר חוויות ובפייסבוק.

◼️ לקבוצת החדשות ברחובות לחצו כאן 

צילום: חוויות שוייץ-ארכיון

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן