רשת חוויות חנכה את בית החמישה החדש ב'בצלאל לינדה' במעמד ראש העיר והמשפחות השכולות

18740465_1538842349494202_8725100450649160790_n

בטקס מרגש במיוחד שנערך בחוויות 'בצלאל לינדה' חנכה רשת חוויות – בהנהגת יו"ר הדירקטוריון עו"ד יניב מרקוביץ' והמנכ"ל עדי דויטש – את "בית החמישה" החדש לזכרם של אהרון חמו, שלמה לייבוביץ', אליעזר ישי, יואב ירושלמי ודוד כוכבי – חמשת הנופלים, בני העיר רחובות באסון הנ"ד. האירוע התקיים במעמד ראש העיר, רחמים מלול.

ראש העיר, רחמים מלול, התרגש מהמעמד (צילום: שמעון תורג'מן)

כזכור, בעשרה במאי 1977, בדיוק לפני ארבעים שנה, אירע אסון הנ"ד, תאונה אווירית ובה התרסק מסוק CH-53 סי סטאליון יסעור של חיל האוויר הישראלי במהלך תרגיל בבקעת הירדן. באסון נהרגו 44 לוחמים וקצינים מחטיבת הצנחנים ו-10 אנשי צוות אוויר -חמישה מהנופלים בני העיר רחובות, שזכו להנצחה ב"בית החמישה", שהיה מרכז מתנדבים עירוני ואף זכו בספטמבר אשתקד להנצחה ב'גשר הרעות' בצומת גבירול.

בין הנוכחים שכיבדו את האירוע החשוב היו המשפחות השכולות, יו"ר דירקטוריון רשת חוויות, עו"ד יניב מרקוביץ', המנכ"ל עדי דויטש, חברי דירקטוריון הרשת – בהם חברת המועצה, ד"ר רוני באום, חברי וועד שכונת אפרים בראשות יוני עפג'ין, מנהל מתנ"ס חוויות קריית משה האחראי על תחום הצעירים והנוער ברשת, גולן ביטון ובני משפחות הנופלים.

ראש העיר על רקע בית החמישה החדש (צילום: שמעון תורג'מן)

ראש העיר רחמים מלול אמר בהתרגשות: "זהו יום חשוב עבור כולנו. לצערנו, אסונות לא נגמרים ואנשים שוכחים, לכן ההנצחה במקום פעיל חשובה ביותר. צריך לזכור שהנצחה זה לא רק מלשון להנציח, אלא גם ניצחון והמשפחות מוזמנות לבוא לחגוג ב'בית החמישה' החדש גם שמחות". בהמשך דבריו הביע ראש העיר את הערכתו ליו"ר הדירקטוריון על פועלו למטרה הנעלה.

בית חדש, מלא חיים לחמשת הנופלים באסון הנ"ד (צילום: שמעון תורג'מן)

"לא תיארתי לעצמי את גודל ההתרגשות", שיתף עו"ד יניב מרקוביץ', "הרעיון נולד בשיחה עם ראש העיר כאשר בתחילה לא ידענו מה תהיינה התגובות להעתקת המקום. לשמחתי, ההיענות הייתה חיובית מצד המשפחות ולולא הסכמתכם לא היינו זוכים לרגע המרגש הזה".

"בית החמישה החדש", המשיך מרקוביץ', "יהיה בית מלא חיים שפעילותו תתמקד בתרבות ובחינוך כאשר הזיכרון של חמשת הנופלים יישאר בלבנו יום יום, שעה שעה. הבית הזה יהפוך לדגל של רשת חוויות – אנו מחויבים, לצד הבנייה והפיתוח, להנציח את זכרם לעולמי עד, זה המעט שביכולתנו לעשות ובהזדמנות זאת אבקש להודות למשפחות על העזרה, הרגישות, התיאום והנכונות למעבר, כאן יהיה הבית וכאן יהיה הלב".

עו"ד יניב מרקוביץ' עם מנכ"ל רשת חוויות, עדי דויטש (צילום: שמעון תורג'מן)

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן