רשת האופנה H&O משיקה את קולקציית סתיו-חורף 2024-25 לגברים

קולקציה רב גונית המותאמת לכל שעות היום ומורכבת מבדים איכותיים, טכנולוגיות מתקדמות וגזרות מחמיאות לצד פרקטיות מתוחכמת

קולקציית החורף לגברים של רשת H&O מצליחה בו זמנית להיות "גם וגם": קלאסית עם תיבולים עדכניים, קז'ואלית ולעיתים מתוחכמת, עם פריטים בצבעים על זמניים לצד פריטי בגוונים טרנדיים שמשתלבים בסינרגיה מושלמת ובדים קלאסיים ואיכותיים לצד בדים חדשניים ומורכבים טכנולוגית. 

הגברים של מותג הבית EXPO סקרניים ומעודכנים. הם אוהבים להתלבש ולהראות טוב, ועם זאת לא להתאמץ יתר על המידה. הם רוצים להתחדש, אבל בפריטים שישתלבו בקלות עם אלה שכבר נמצאים בארון הבגדים והכי חשוב – הם לא מתפשרים על איכות ונוחות. 

הקולקציה החדשה עוצבה בהשראת פריטים קלאסיים המשלבים חידושים בגזרות בגרפיקות ובצבעוניות.

הצבעוניות השולטת בקולקציה מורכבת מגוונים גבריים קלאסיים כמו שחור, נייבי ואפור, לצד צבעוניות חדשה וטרנדית בה יבלטו הוורדים המעושנים המשולבים בבורדו וחום וכן שלל אפורים -מבהירים מאד, ועד לכהה האהובים מאוד על הגבר הישראלי.

יוצאים לשטח עם קולקציית OUTDOOR :

עם המשפחה או חברים, בטיול בטבע או בחופשה, הגבר הישראלי ימצא בקולקציית ה- OUTDOOR החדשה של EXPO את מבוקשו: חולצות מיקרו פליז שרוול ארוך, ג’קטים מפליז, מעילי ווסט ווסופרשל בעיצובים עדכניים, גזרות נוחות ובצבעים כחולים ואפורים. קולקציה זו, מתווספת לקולקציית מכנסי הדגמ"ח של EXPO המאפשרים נוחות ופונקציונליות בגזרות וצבעוניות עדכניים עם כיסים רבים ורוכסנים לנוחות, שימושיות ופרקטיות. 

הטרנד שלא חולף – קולקציית דנים:  

טרנד הדנים, או כפי שנקרא בפי כל – ג'ינסים, חוצה זמנים, מגדרים ומחלוקות. 

הג'ינס מאפשר ורסטיליות רבה בהרכבת המראה הרצוי לכל אירוע או צורך. אם זה למראה יומיומי קז'ואלי, או מראה לבוש עם חולצת אריג . הג'ינס הוא הפריט האולטימטיבי בכל ארון גברי. 

בקולקציית הדנים של EXPO נראה החורף טוטאל לוק שלם ואופנתי במגוון שטיפות כחולות, שחורות אפורות עם גזרות מכנסיים מובילות כגון סלים ,גזרה ישרה וסקיני . להשלמת המראה ניתן למצוא החורף חולצות גינס מכופתרת, ז'קט/מעיל עם שכבת פרווה פנימית השומר את חום הגוף במראה סופר עדכני. 

להשלמת הלוק: פריטים משובצים המתכתבים עם טרנד המשבצות העכשווי ומציגים מגוון רחב של חולצות מכופתרות וג'קטים עדכניים במשבצות בגדלים שונים ובגוונים של בורדו, כתום, ירוק, כחולים אפורים ובז, במראה קז'ואל לצד קלאסי. 

נוחות היא שם המשחק:

טרנד הנוחות השתלט על אופנת הגברים בשנים האחרונות וממשיך גם העונה: טרנינגים (אימונית) וחליפות ספורט מעוצבות ומטופלות אופנתית הפכו למראות שגרתיים בנוף היומיומי וכבר לא שמורים רק לחדרי כושר ומגרשי הספורט. 

העונה הטרנד מתפתח לפריטי לבוש פופולריים ולגיטימיים המאפשרים מגוון רחב של אפשרויות לבישה, אשר ניתן לשלבם כמערכת ספורטיבית שלמה, או כחלק ממראה קז'ואל המשלב סווצ'רטים עם מכנסי ג'ינס או ז'קט אלגנטי למראה צעיר ועדכני. 

עוד ב-H&O: המותג Alessandro Gotti:

המותג Alessandro Gotti מיועד לגברים המחפשים פריטים אלגנטיים וקלאסיים, שמשלבים נוחות ועדכניות אופנתית בנגיעות קלות. בקולקציית החורף הנוכחית ניתן למצוא חולצות אריג מכופתרות בשרוולים ארוכים או קצרים העשויות 100% כותנה ומותאמות למזג האוויר הישראלי. פלטת הצבעים קלאסית וכוללת לבן, תכלת, אפור ושחור, לעיתים עם דוגמאות עדינות של משבצות, נקודות ופסים מוטבעים בבד. להשלמת הלוק: מכנסיים ארוכים ואהובים עם חמישה כיסים וגומי פנימי נסתר בחגורה לנוחות מקסימלית במשך כל ימות השנה.  

מידות: S-3XL

טווח מחירים:

טישרטים : 39.90-89.90 ₪ 

חולצות אריג קזואל: 99.90-119.90 ₪ 

מכנס פוטר: 79.90-119.90 ₪ 

סווטשירטים: 69.90-139.90 ₪ 

סריגים וסוודרים: 69.90-129.90 ₪ 

מעילים: 189.90-229.90 ₪ 

חליפות פוטר- 169.90-189.90 ₪ 

חולצות אריג קלאסיות: 99.90 ₪ 

4XL-5XL

טישרטים : 59.90-69.90 ₪ 

חולצות אריג קלאסיות: 109.90 ₪ 

מכנס פוטר: 89.90 ₪ 

סווטשירטים:  89.90-109.90 ₪ 

סריגים וסוודרים: 79.90-139.90 ₪ 

 

◼️ לקבוצת לייף סטייל-טיפוח, אופנה, עיצוב לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות מהארץ ומהעולם לחצו כאן

◼️ לקבוצת מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: תומר לופסקו

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן