רשת SCOOP בקמפיין חדש לרגל השקת קולקציית סתיו חורף 2025

הקמפיין יעלה בכיכובה של הרקדנית וכוכבת 'רוקדים עם כוכבים' סנה סוקול. שווי ההשקעה בקמפיין נאמד ב-2.5 מליון שקל

רשת ההנעלה SCOOP יוצאת ממחר (שני) בקמפיין חדש, בכיכובה של כוכבת 'רוקדים עם כוכבים' הרקדנית , סנה סוקולן, לרגל השקת קולקציית סתיו חורף 2025. 

הקמפיין  החדש יעלה בהשקעה הנאמדת ב- 2 מליון שקל והוא יתמקד בפרסום בטלוויזיה, בדיגיטל, שלטי חוצות, ובפלטפורמות  המותג, לרבות ערוצי הסושייאל: טיק טוק, אינסטגרם, פייסבוק וביוטיוב.  כמו כן הקמפיין יעלה בנכסים הדיגיטליים של סנה ובכל הסניפים של הרשת בפריסה ארצית.

זהו הקמפיין הראשון עבור סנה (25) שהגיעה מעולם הריקודים הסלונים, עם עבר של  דוגמנות, ומזוהה מאוד עם  רשתות חברתיות כמובילת דעה. תמורת הקמפיין תשלשל סוקול לכיסה כ150 אלף שח.

סוקול, שניכנסה לרוקדים עוד בשנת 2022 וסומנה כהצלחה מסחררת והיורשת הלא רשמית של אנה אהרונוב. העונה  עשתה פתיחה מרשימה כאשר רקדה את הסשן הראשון בפרק הבכורה לצידו של טל מורד, כשהשניים  מהר מאוד דורגו בראש הטבלה והבטיחו לעצמם את התואר 'המבטיחים של העונה'. זאת ועוד שהפכו השניים (סוקול ומורד) לחביבי הקהל, כשהעסיקו את הצופים במערכת היחסים בניהם ובשאלה הכי נשאלת- האם נרקם שם קשר זוגי, רומנטי. 

לדברי רוני אינסאנז, מנכ"ל רשת SCOOP: "ההחלטה לקחת פרזנטורית מעולם הריקוד נובעת מ  – 2 סיבות עיקריות, התוכנית רוקדים עם כוכבים שהפכה ללהיט בקרב הצופים בישראל, והסיבה השנייה  היא חיפשנו כוכבת  שיודעת לעשות שימוש נכון בעקבים, מרגישה איתם בנוח  ובאופן טבעי.  סוקול בעלת כישרון יוצא דופן לריקוד,   והיא מצויידת במכלול הערכים של SCOOP : הצלחה, נשיות, אלגנטיות ואופנה".  

רשת SCOOP  נמצאת בבעלות אנשי העסקים רוני ופרדי אינסאנז. הרשת  מונה כיום כ-71 סניפים בפריסה ארצית. 

 

◼️ לקבוצת לייף סטייל-טיפוח, אופנה, עיצוב לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות מהארץ ומהעולם לחצו כאן

◼️ לקבוצת מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: יח"צ/ שי פרנקו

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן