רשת BBB עורכת בחופש הגדול סדנאות שפים צעירים

השנה לראשונה: סדנאות נטולות גלוטן, לילדים המתמודדים עם צליאק

רשת מסעדות ההמבורגרים BBB, פותחת את ההרשמה לסדנאות השפים הצעירים, המתקיימות במהלך חופשת הקיץ, בחודשים יולי אוגוסט, במסעדות הרשת, ברחבי הארץ.

 

סדנאות השפים הצעירים, מיועדים לילדים בגילאי 4-10, במסגרתן נהנים הילדים מחווית בישול מעשית במסעדות BBB. הסדנאות מתקיימות בקבוצות של כ- 20 ילדים בשעות אחר הצהריים ונמשכות כשעתיים. במסגרת הסדנה, המועברת על ידי שפים מהרשת, לומדים הילדים על המרקמים השונים של המאכלים, על החשיבות שבגיוון צריכת אבות המזון, ירקות ועוד. בנוסף, הילדים ילמדו על שיטות טכניקות בישול מיוחדות ויצירת טעמים מופלאים. 

השנה, שמה רשת BBB דגש על חיבור בין צבעים ומזון –  כמה חשוב לשלב מאכלים בצבעים שונים, הסגולות הבריאותיות והערכים התזונתיים של המזונות השונים.

במהלך הסדנא יתנסו הילדים בהכנת המבורגר. הילדים יכינו בעצמם את הקציצה, יקשטו את הלחמניות ברטבים וירקות על פי טעמם האישי, ולבסוף ייהנו מארוחת המבורגר אותה הכינו בעצמם. 

סדנאות השפים הצעירים, הפכו זה מזמן למסורת מוכרת ברשת BBB, וזוכות מדי שנה להצלחה רבה בקרב הילדים וההורים, שכן מספקות תוכן איכותי ומעניין לילדים, לצד ארוחה מפנקת אותה הילדים הכינו בעצמם. בנוסף, הסדנה מעניקה חוויה יוצאת דופן לילדים אשר מתחברים לבישול ולעיסוק במזון.  בתום הסדנה מקבלים הילדים תעודת שף, חוברת צביעה לעיסוק בבית ועוד.

בנוסף, השנה תקיים הרשת מספר סדנאות נוספות נטולות גלוטן, על מנת שילדים המתמודדים עם צליאק, יוכלו להנות גם הם מארוחת המבורגר וצ'יפס.

עלות סדנא לילד –  69 שקל. הסדנאות תתקיימנה במהלך הקיץ במסעדות רשת BBB, ההרשמה הינה באופן טלפוני ישיר מול מסעדות הרשת. מספר המקומות מוגבל.

◼️ לקבוצת חדשות בווטסאפ – אוכל: מתכונים, קולינריה, מסעדות  לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות בווטסאפ – חדשות מהארץ/מהעולם/משפט/עורכי דין/פלילי לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

 

צילום: יח"צ BBB/ גלית סודאי

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן