רמ”י: הוכרזו ההצעות הזוכות לבניית 165 יחידות דיור צמודות קרקע בבאר שבע

המגרשים ששווקו במכרז הינם חלק מתמל/1016 ‘שכונת הרקפות’ המתפרשת על כ-4,525 דונם בצפון באר שבע, מזרחית לכביש 25 ומערבית לכביש 40

הוכרזו ההצעות הזוכות במכרז רשות מקרקעי ישראל ומשרד הבינוי והשיכון לבנייה עצמית של 165 יח”ד צמודות קרקע ב-165 מגרשים בשכונת רקפות, בבאר שבע.

על כל מגרש בגודל של כ- 355-747 מ”ר לבנייה עצמית של יח”ד אחת צמודת קרקע, הזוכים ישלמו לרמ”י על הקרקע סכומים הנעים בין 400,000 – 830,855 ₪ (לא כולל מע”מ והוצאות פיתוח).

490 הצעות הוגשו למכרז בו שווקה בהצלחה 165 מגרשים לבנייה נמוכה/צמודת קרקע של 165 יח”ד.

המגרשים ששווקו במכרז הינם חלק מתמל/1016 ‘שכונת הרקפות’ המתפרשת על כ-4,525 דונם בצפון באר שבע, מזרחית לכביש 25 ומערבית לכביש 40.

שכונת המגורים ‘רקפות’ בת כ-4,150 יח”ד בתמהיל בינוי מגוון הכולל מבני מגורים מדורגים, בנייה רוויה לאורך שד’ רגר, מתחמי מגורים בשיפועים בינוניים, מתחמי מגורים לאורך רחובות ראשיים ומגורים צמודי קרקע.

עוד בשכונה מוקדים מרכזיים עם מוסדות ציבור ומסחר, שטחי מסחר ומשרדים, תשתית דרכים, תיירות ונופש לצד שטחים ציבוריים פתוחים רציפים והמשכיים, לרווחת הציבור, תוך שמירה על נחל הכובשים ונחל עשן.

תוצאות המכרז מתפרסמות באתר הרשות.

 

◼️ לחדשות באר שבע והסביבה לחצו כאן

◼️ לקבוצת כלכלה, נדל”ן הייטק ועסקים לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות מהארץ ומהעולם לחצו כאן

■ לקבוצת מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: אלבטרוס צילומי אוויר

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן