רחמים מלול: “קריית משה היא לב הסכם הגג שעליו חתמה רחובות”

גיא צור מחזיק תיק התחדשות עירונית ופרויקטים: “ההתמדה משתלמת. עיריית רחובות מוכיחה: משקיעים בקריית משה, מאמינים בקריית משה וקוצרים את הפירות”

ראש העיר, רחמים מלול התייחס לפני זמן קצר לידיעה שפורסמה לפני זמן קצר בחדשות 08 לפיה המדינה הישבה בחיוב לבקשת עיריית רחובות ותסבסד מתחמי פינוי בינוי בהיקף של 80 מיליון ש״ח, לבנייה של כ-400 יח”ד בשכונת קריית משה.

לדברי מלול: “שכונת קריית משה היא לב הסכם הגג שעליו חתמה רחובות מול המדינה לפני כשנתיים. אני מברך על כך שהמדינה מעניקה תמריץ נוסף שיאפשר בניית עוד כ400 יחידות דיור בשכונה. אנחנו מצפים מהיזמים הזוכים לנצל את ההטבה שקיבלו ,ולהתחיל בקידום הפרויקטים לרווחת התושבים״.

גיא צור מחזיק תיק התחדשות עירונית ופרויקטים: “ההתמדה משתלמת. עיריית רחובות מוכיחה: משקיעים בקריית משה, מאמינים בקריית משה וקוצרים את הפירות. צעד נוסף לקידום תכנית ההתחדשות העירונית בשכונת קריית משה יוצא לדרך – זה משתלם ליזמים, זה משתלם למדינה וזה ישנה את פני השכונה ואת חיי התושבים ומכאן נמשיך בקריאה ״האמינו בקריית משה וקחו חלק במהפכה בשכונה”.

◼️ לקבוצת חדשות בווטסאפ – נדל”ן, כלכלה ועסקים לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות רחובות והסביבה בווטסאפ לחצו כאן

צילום: ארכיון, עיריית רחובות

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן