רחובות המדע: מאות חגגו באירוע חנוכה של אגף השכונות בשיתוף ועד השכונה. רמי מדהלה: “נמשיך להשקיע בשכונות הותיקות והחדשות כאחד”

20180903_095416|מתן

מאות ילדים עם הוריהם הגיעו הערב (שני) אל אולם הספורט “אוסי וזוהר” שם התקיימה מסיבת חנוכה שיועדה לתושבי שכונת רחובות המדע. האירוע התקיים ביוזמת אגף שכונות ומשפחות צעירות ובשיתוף ועד השכונה בהנהגת אלי בן ברון. 

האירוע המוצלח כלל פינות יצירה לילדים, עמדות משחקי מולטימדיה, עמדות צילום מיוחדות ומופע להטוטים מרהיב. מנהל אגף השכונות, רמי מדהלה אמר כי “לצד המענה לתושבים ולפעילי השכונות במגוון התחומים, נמשיך להשקיע ולקיים אירועי תרבות בשכונות הותיקות והחדשות כאחד יישר כח לצוות האגף, לפעילים ולעוסקים במלאכה”.
“שמחנו להפיק את אירוע החנוכה המושקע במסגרת שיתוף הפעולה ההדוק עם ועד השכונה”, הוסיף מוביל האירוע, חבר המועצה אביב איטח, מחזיק תיק שכונות ומשפחות צעירות שהוסיף כי “לצד ההשקעה הרבה בשכונות הותיקות, אנו רואים במשפחות הצעירות נדבך חשוב בהתפתחותה ושגשוגה של העיר רחובות ועל כן נמשיך לסייע ולהיות זמינים להם בכל עת ולבנות איתם יחד קהילה”.

יו”ר ועד השכונה אלי בן ברון סיכם: “נס חנוכה זה מה שקורה תמיד שיש שיתוף פעולה פורה בין אנשים ובאירוע הזה התקיים שיתוף הפעולה עם אביב איטח בהפקת האירוע והנכונות לעשות למען השכונה שלנו אירוע מושלם בו היה מעל ומעבר”.

באירועים אחרים שהתקיימו הערב בלטו ראש העיר רחמים מלול שהדליק את החנוכיה של חב”ד בקניון עופר ברחובות בהשתתפות מאות ילדים שהשתתפו באירועי התרבות של הקניון – “מסיבת הצעצועים הגדולה” ולאחר מכן  בלובי בית העירייה לרווחת עובדי העירייה ששהו בבניין.

סגנו עו”ד מתן דיל הדליק את נרות החנוכה במעמד מרגש באולם הספורט של ביהס שז”ר יחד עם מחלקת הנוער של מכבי רחובות בשיתוף אק”ים, ניצן וספיישל אולימפיקס. ילדי מחלקת הנוער בכדוריד של אגף הספורט בחברה העירונית חילקו מתנות והדליקו נרות חנוכה במחלקות הילדים בבית החולים קפלן.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן