היענות גבוהה ל"צעדים"; גולן ביטון, מנכ"ל חוויות: "בכל מעון הוצב רכז אחזקה"

כ-60% מהילדים חזרו לשגרת חירום, כלל הממ"דים נבדקו, רכזי האחזקה סייעו לצוותים המסורים ולילדים במהלך היום – וביחד עלתה תחושת הביטחון

רשת חוויות פתחה היום לראשונה מאז פרוץ המלחמה את מעונות הילדים, בכל שמונת המסגרות בעיר, תוך שהיא פועלת להגברת תחושת הביטחון ומשתפת את ההורים בתהליך החזרה לשגרת חירום. בין היתר, טרם פתיחת המסגרות, הופץ להורים שאלון שמטרתו לבחון האם בכוונתם לשלוח את הילדים למסגרת ומה רמת הנכונות לסייע, והוא זכה להיענות גבוהה. מהשאלון עלה שכ-60 אחוז מההורים מעוניינים להחזיר את הילדים לשגרה, בהתאם להנחיות פיקוד העורף והחלטת העירייה.

הבוקר (שני) אכן נרשמה נוכחות של למעלה מ 60% מילדי המעונות וכל המסגרות נפתחו כאמור, בהובלת הצוותים המסורים. ברשת חוויות העניקו לילדים פעילות חוגים הפוגתית בהמשך היום.

"ההחלטה על פתיחת המסגרות התקבלה בהערכת המצב היומית שלנו עם העירייה ופיקוד העורף", מסביר אמיתי כהן, סגן ראש העיר ויו"ר הרשת, "חשוב להזכיר שבכל מעון ישנו ממ"ד, ובשבוע האחרון רכזי האחזקה ביצעו בדיקת תקינות חוזרת לפני החזרה לפעילות. כמו כן, במהלך השנה בוצעו תרגולים של כניסה לממ"ד והצוותים ערוכים ומוכנים. נעשה הכל כדי לשמור על רציפות תפקודית בהתאם להנחיות ועל עורף חזק".

"קיימתי בבוקר סיורים בכל מעון ומעון ראיתי את המוכנות של הצוותים, האנרגיות הטובות ואת החיוך הגדול של ההורים והילדים שסומכים עלינו", מסר גולן ביטון, מנכ"ל הרשת, "יש לציין כי בכל מעון הוצב רכז אחזקה במשך כל שעות הפעילות מ 7:00 ועד סיום לסיום, לסיוע לצוות והגברת הביטחון, לרבות שמירה בשער. במקביל, תוגברה האבטחה ברמה העירונית ונרשמה נוכחות גבוהה של ניידות שיטור עירוני וחיילי פיקוד העורף" .

◼️ לקבוצת החדשות ברחובות לחצו כאן 

מערכת חדשות 08 מזמינה אתכם להצטרף לקבוצות הרלוונטיות לכם בלבד.

■ לקהילה בווטסאפ – מלחמה בישראל >> לחצו כאן

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של חדשות אפס שמונה וצרפו חברים | כאן תמצאו את הקבוצות הכי שוות!

צילום: דוברות רשת חוויות

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן