רוצים להכיר את מאחורי הקלעים של פסטיבל "פסלים חיים"? לראשונה ברחובות, סיור חווייתי נגיש ומותאם

עיריית רחובות והחברה העירונית יקיימו השנה, במסגרת פסטיבל רחובות הבינלאומי לפסלים חיים, סיור "מאחורי הקלעים" מיוחד לתושבי העיר עם צרכים מיוחדים ובני משפחותיהם – הזדמנות להכיר באופן אישי ומקרוב  את האנשים שמאחורי הפסלים בפסטיבל ייחודי זה.

עיריית רחובות והחברה העירונית, ביוזמת ח"מ אורית שרגאי, מחזיקת תיק אוכלוסיות מיוחדות וח"מ עודד עמרם, מחזיק תיק התרבות, יקיימו  סיור "מאחורי הקלעים" לתושבי העיר עם צרכים מיוחדים ובני משפחותיהם, ומפגש עם האמנים רגע לפני שהם הופכים לפסלים. ההיכרות המוקדמת עם האמנים תיצור חוויה  מעשירה  ומקרבת ובכך תגביר את ההנאה מהפסטיבל הכה ייחודי הזה. הסיור יתקיים ביום רביעי, 6.7, בשעה 17:00.

עם תום הסיור ופתיחת הפסטיבל, בשעה 18:00, ימשיכו המשתתפים לסיור במתחם הפסטיבל ברחוב יעקב .

ההשתתפות בסיור מותנית בהרשמה מראש בקישור הבא >> http://bit.ly/3I12Xex

חניה לנכים תתאפשר בחניון בית העם רחובות – היכל התרבות העירוני – כניסה מרחוב בנימין, דרך סמטת חביבי.

כמו כן, בשטח הפסטיבל – כל שערי הכניסה והיציאה מונגשים לנכים.

רחמים מלול, ראש העיר: "גם לאחר מסורת של שנים, תמיד יש מה לחדש בפסטיבל הפסלים הבינלאומי. והפעם אנחנו יוצרים סיור במיוחד לתושבות ותושבים עם צרכים מיוחדים, מתוך התחשבות בצרכיהם. כל זאת על מנת לאפשר גם להם ליהנות מהחוויה המרתקת והצבעונית של פסטיבל הפסלים, באופן מותאם עבורם"

עודד עמרם, ח"מ ומחזיק תיק התרבות: "אני שמח על ההזדמנות שיצרנו עבור האוכלוסיות המיוחדות בעיר ובני משפחותיהם ליהנות מסיור ייחודי אשר יחשוף בפניהם את העבודה האמנותית מאחורי הקלעים ויאפשר להם זמן איכות בלעדי עם האמנים בשעת הפיכתם לפסלים".

אורית שרגאי, ח"מ ומחזיקת תיק אוכלוסיות מיוחדות: "אני נרגשת ושמחה שלראשונה גם תושבי העיר המיוחדים להם יש קושי במקומות הומי אדם ובני משפחותיהם יוכלו להגיע יחד לפסטיבל וליהנות ממנו. הסיור הייחודי המקדים מאחורי הקלעים יסייע בהעצמת החוויה של הפסטיבל וההנאה ממנו. אני רוצה להודות לראש העיריה רחמים מלול על תמיכתו, לחברי מחזיק תיק התרבות עודד עמרם על השותפות ולחברה העירונית וחברת ההפקה על ההירתמות ובניית תכנית ייחודית זו על מנת להנגיש את הפסטיבל. אני מזמינה את כל תושבי העיר המיוחדים ובני משפחותיהם לבוא לסיור ולפסטיבל וליהנות ממנו".

אייל פרנקל, מנכ"ל החברה העירונית: "מחמם את הלב לראות את התגייסותם של כל הגורמים השותפים להפקת הפסטיבל, למען מתן מענה הולם עבור אוכלוסיות מיוחדות על מנת שיוכלו ליהנות מסיור בטוח ונגיש בשטח הפסטיבל ומאחורי הקלעים. אני מודה לכל העוסקים במלאכה ומאחל למשתתפים סיור חווייתי ומהנה.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן