"רוצים את ילדי הנגב בבסיסי התקשוב בבאר שבע, לא רק חיילים שבאים ברכבות מהמרכז!"

מאות תלמידים, הורים ושותפי תכנית ההכשרה היוקרתית "ניצנים" של עמותת "בנתיבי אודי" התכנסו במשכן לאמנויות הבמה בבאר שבע לטקס פתיחת שנת פעילות נוספת בבירת הנגב.

איש העסקים ומייסד משותף של עמותת "בנתיבי אודי" מרדכי אלגרבלי נשא דברים באירוע פתיחת שנה לתכנית "ניצנים בבאר שבע", יחד עם שותפים מכל קצוות החברה הישראלית שהגיעו לברך את החניכים והחניכות בכניסתם לשנה חדשה של עשייה, לימוד והתקדמות בתחום הטכנולוגי והמדעי.

מאות תלמידים, הורים ושותפי תכנית ההכשרה היוקרתית "ניצנים" של עמותת "בנתיבי אודי" התכנסו במשכן לאמנויות הבמה בבאר שבע לטקס פתיחת שנת פעילות נוספת בבירת הנגב. באירוע השתתפו מרדכי וג'ורג'ט אלגרבלי- מייסדי העמותה, פרופסור דן בלומברג- סגן נשיא אוניברסיטת בן גוריון ויו"ר סוכנות החלל הישראלית, ד"ר חפצי זוהר- סגנית רה"ע באר שבע, קרן קציר שטיבל- מנהלת מחלקת פיתוח עסקי בר קיימא ואחריות תאגידית במערך הדיגיטל הלאומי, מפקדת יחידת מעוף – בית ההנדסה והמגה דיגיטל של צה"ל-אלוף משנה אווה שולמן-חנגה ונוספים מצה"ל ונציגים מהמגזר העסקי, בהם נציגי הפניקס וחברת אטלס.

את האירוע המרגש, שמתקיים השנה על רקע המלחמה גם בקרב ילדי הנגב המערבי ויישובי העוטף, פתח מייסד העמותה איש העסקים מרדכי אלגרבלי בדברים מעוררי השראה לחניכי התוכנית ובתפילה לשלום חיילי צה"ל וחזרת החטופים במהירה. "4,000 ביפרים זה לא מספיק, אתם דור העתיד ואנחנו, יחד עם צוות התוכנית והשותפים, נעשה הכל כדי שתצליחו להיות חוד החנית בכל תחום שתבחרו- רפואה, הייטק, חלל ותחומים נוספים". באירוע פגשו החניכים והורים את מנכ"ל העמותה מר אופיר אלגרבלי ואת סא"ל (במיל') קורין כהן-מתוק, מנהלת "ניצנים" ושמעו עוד על הדרך הצפויה במסגרת התוכנית.

באירוע, שיתפו נציגי החניכים והבוגרים- עומר כספי, רון זנו ועומר דדון את החוויה שלהם במסגרת הפעילות, יחד עם נבו מלול, מנהל מרחב באר שבע והנגב מזרחי ב"ניצנים".

בסוף האירוע, נחשף "אתגר המעלית"- האתגר הראשון של החניכים, חידת תכנות שלא צריך בשבילה ידע קודם. בכך יצאו החניכים החדשים לדרך הטכנולוגית שיעשו בשלוש השנים הקרובות בתוכנית.

ד"ר חפצי זוהר- סגנית רה"ע באר שבע: "המצוינות היא הקטר שלנו. זה אוסף של תכונות בהן סקרנות, אומץ, תעוזה, מקוריות , ואפילו כישלון והתמודדות אתו ועוד, כל אלה יחד מצמיחים בוגרות ובוגרים, מחויבים ומגויסים שמוכנים להתאמץ ולעבוד קשה. אל תפחדו להציב לעצמכם את הנקודה הגבוהה ביותר! המשפחות, אנשי החינוך וכולנו מגויסים למטרה. תודה למשפחת אלגרבלי שחיברו בתוכנית זאת את חכמת הלב וחכמת הראש".

עו"ד אריה אריאלי- סמנכ"ל בכיר ומשנה משפטי בחברת הפניקס: "פתיחת הפעילות, מציינת התחלה של משהו גדול יותר. שמנו למטרה לחזק את החברה הישראלית גם בתחום החינוך. כולנו מאוחד בדאגה המשותפת לדור העתיד ומקווים שהחניכות והחניכים יגשימו את החלומות והשאיפות שלהם".

יו"ר מרכז אודי, תא"ל במילואים ארנון זוארץ: "למרות מצב המלחמה, אנחנו רואים איך החוסן הישראלי הולך וגדל, וזה הסיפוק הכי גדול. החניכים מצטרפים למשפחה של מצוינות שבוגריה כבר משתלבים ביחידות הטכנולוגיות בצה"ל ובעולם ההייטק הישראלי. זאת לא קלישאה לומר שעבורכם השמיים הם הגבול".

"ניצנים פרו" היא חלק מתכנית ״ניצנים״ שהוקמה ע"י עמותת "בנתיבי אודי", בשותפות אגף התקשוב וההגנה בסב"ר, אכ"א, בסמ"ח, מערך הדיגיטל הלאומי במשרד הכלכלה, ומשרד החינוך – שמטרתה לאתר ולהכשיר בני נוער בעלי פוטנציאל ואוריינטציה טכנולוגית בתחום התוכנה והסייבר מהנגב ומהגליל. התוכנית הוקמה לזכרו של סגן אודי אלגרבלי ז"ל, קצין קשר בחטיבת הצנחנים שנפל בקרב בלבנון. את העמותה ייסדו ההורים מרדכי וג'ורג'ט אלגרבלי ומפקדו של אודי ז"ל – תת אלוף במיל' ארנון זו-ארץ. בנוסף למשרדי הממשלה, בתכנית שותפים קרן עתידים, קרן משפחת שעשוע, חברת הפניקס, הפדרציה היהודית ניו יורק, שותפות ביחד- קרית גת, שפיר, לכיש- שיקגו של הסוכנות היהודית, חברת סיימוטיב ורשויות מקומיות ובראשן עיריית באר שבע.

 

◼️ לחדשות באר שבע והסביבה לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות מהארץ ומהעולם לחצו כאן

■ לקבוצת מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: אורי לבני

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן