רגע לפני הלידה: שרית חדד הופיעה בפני עובדי רשת חוויות בכנס העובדים המסורתי – וידיאו

הזמרת שרית חדד, נעלה את סיבוב ההופעות שלה בכנס העובדים המצטיינים המסורתי של רשת חוויות, שהתקיים אמש בבית המלון "דיוויד" בים המלח, לקראת השנה החדשה.

חדד, עם בטן הריונית של חודש תשיעי ורגע לפני לידת ילדה הראשון הרטיטה את לבם של מאות העובדים שהשתתפו בכנס המיוחד, ריגשה את הנוכחים בקולה ושלשלה לכיסה כ-80 אלף שקלים. רבים הרימו גבה נוכח קיום האירוע אולם ב"חוויות" ציינו בסיפוק את הרף הגבוה שהציבו השנה, הן בתכנית הכללית והן בפאן האומנותי – והבהירו כי ימשיכו להתמקד בשתי מטרות עיקריות המובילות את הרשת והן הרחבת השירות לתושב לרבות הקמת מרכז שירות לקוחות והצבת העובד במרכז, גם בהיבט החברתי – על כך בהמשך.

קדמו להופעתה של שרית חדד, טקס העובדים המצטיינים בהנחייתו של יו"ר ועד הפעולה של הרשת, גולן ביטון. ההתרגשות הייתה גדולה מנשוא והמצטיינים זכו לתשואות ומילים חמות שכתבה עבור כל אחת ואחד הגב' רחל לסטגזון.

לאחר מכן עלה לנאום עדי דויטש, מנכ"ל הרשת היוצא. בפתח דבריו הבהיר: "הערב הזה הוא שלכם, זה לא ערב הפרידה שלי. הרשת היא בבואה שלכם והעיר רחובות התברכה ברשת חוויות ועובדים כמותכם".

"הייתה לי הזכות לנהל אותה" הוסיף דויטש בהתרגשות, "יצרנו יחד רשת איכותית, טובה ועם יסודות נפלאים ומי שיחליף אותי יקבל פיקדון של רשת שצמחה באופן מדהים יחד עם תושבי העיר, רשת שגדלה פי 2 בהיקף הפעולה שלה".

"אני רוצה להודות לדירקטוריון שליווה אותי – בארבע השנים האחרונות ליו"ר יניב מרקוביץ', על התמיכה, על האיפשור – כל ההתקדמות וההתפתחות של הרשת יכולה להתבצע אם יש תמיכה ומשולש טוב של רשות וראש עיר תומך, דירקטוריון תומך ועובדים שיודעים להיות מסורים למשימות החברתיות של החברה. תודה על 7 שנים נפלאות".

יו"ר ועד העובדים של עיריית רחובות, רמי מדהלה, שהיה אורח הכבוד של הרשת בערב המיוחד אמר: "האירוע הזה גרם להרמת גבה אצל תושבי העיר, קברניטי העיר ואפילו אצל העובדים שלי אבל זה באמת מגיע לכם – בזכות ולא בחסד, אתם ראויים".

"באתי לפה כדי לפרגן לשיתוף הפעולה בין הועד לבין ההנהלה ואני חושב שהוא מודל להובלה של ארגון, יעילות ואיכות שירות גבוהה ביותר. הבאתם את רשת חוויות לטופ שבטופ וכיו"ר ועד העובדים של עיריית רחובות אני מביט מהצד, מפרגן לכם וגם מגלה סולידריות – כשצריך".

בדברים שנשא אמר יו"ר דירקטוריון חוויות, עו"ד יניב מרקוביץ': "היו הרבה דילמות אם ומה עושים בשנה הזאת – אבל אנחנו כאן כדי להגיד שאת המסורת הזאת אנחנו ממשיכים ובשום מצב לא עוצרים.

"עברנו שנה מלאה ועמוסה ואנו נמצאים בפתחה של שנה עם אתגרים רבים ובהם ההוזלה המשמעותית בצהרונים, שינויים ארגוניים והרבה מאוד דברים שדורשים מאיתנו להיערך קצת אחרת".

הוסיף מרקוביץ'. "עם זאת, דירקטוריון החברה והנהלת הרשת הציבה לעצמה שני יעדים מרכזיים: הראשון הוא שיפור כל נושא השירות ולכן לקראת שנת 2018 הקמנו מרכז שירות לקוחות כלל עירוני שייתן מענה לכל הלקוחות ולכל התושבים שפונים לרשת חוויות. הנושא השני שהוא חשוב ביותר הוא כל מה שקשור לעובד. מי שמכיר אותי ואת תפיסת עולמי יודע שמבחינתי העובד הוא המרכז של רשת חוויות ושל כל ארגון בריא וטוב".

בתוך כך ציין בפני העובדים את הגופים התורמים להצלחת הרשת, הסוכנות היהודית, החברה למתנ"סים ועיריית רחובות. "אבקש לציין את חבריי בדירקטוריון שעושים את עבודתם בהתנדבות מלאה למען הצלחת הרשת ושגשוגה, לראש עיריית רחובות, רחמים מלול מגיעה התודה על העזרה, התמיכה והליווי לכל אורך השנה ולכל המנהלים והעובדים שבזכותם החברה שלנו נמצאת איפה שהיא נמצאת היום". בהמשך ציין לשבח את המנכ"ל היוצא עדי דויטש, יו"ר ועד הפעולה גולן ביטון ויו"ר ועד העובדים, רמי מדהלה שכיבד את האירוע בנוכחותו.

רוצים עוד? לגלריית תמונות וסרטונים מהופעתה של שרית חדד והערב המיוחד של עובדי רשת חוויות – ליחצו כאן.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן