ראשוני | פיגוע ירי בצומת בית הערבה

ככל שידוע, אנוש בזירה. נמשיך לעדכן

לפני זמן קצר: פיגוע ירי בצומת בית הערבה. המחבל נמלט.

לפי מד”א, בשעה 17:27 התקבל דיווח במוקד 101 של מד”א במרחב ירושלים על פצוע מירי בכביש 90 סמוך לצומת בית הערבה. מדיווח ראשוני בלבד – חובשים ופראמדיקים של מד”א מעניקים במקום טיפול רפואי לגבר כבן 25 במצב אנוש.

עוד נמסר כי מיקום הפיגוע הוא צפונית לצומת בית הערבה. חובשים ופראמדיקים של מד”א פינו את הפצוע להדסה הר הצופים תוך כדי פעולות החייאה.

פראמדיקית מד”א עדן כהן שטיפלה בפצוע סיפרה: “כשהגענו הפצוע היה מחוץ לרכב מחוסר הכרה עם פצעי ירי בפלג גופו העליון וצוותי מד”א ביצעו בו פעולות החייאה. העברנו אותו מיד לניידת טיפול נמרץ, הענקנו לו טיפול רפואי מציל חיים מתקדם ונלחמנו על חייו במשך כל הדרך לבית החולים תוך כדי ביצוע פעולות החייאה”.

עדכון השעה 19:00 | דובר צה”ל: בהמשך לדיווח הראשוני, מחבלים הגיעו ברכב לצומת בית הערבה ופתחו בירי לעבר רכב ישראלי, משם המשיכו בנסיעתם וביצעו ירי לעבר רכב נוסף. כתוצאה מהירי נפגע אזרח ישראלי. המחבלים נמלטו. כוחות צה”ל מבצעים סריקות במרחב והציבו מחסומים ועמדות בידוק.

עדכון נוסף – סדר באירועים. ישנן שתי זירות הקרובות אחת לשנייה גיאוגרפית.

על פי סדר התרחשות האירועים:
1. ירי על רכב בבית הערבה. אין נפגעים, נגרם נזק.
2. ירי על רכב באיזור נבו. פצוע אחד באורח אנוש, מפונה על ידי מד״א לבית חולים הדסה הר הצופים. ככל הנראה איבד שליטה על הרכב לאחר הירי, וגרם לתאונה בה לא היו נפגעים נוספים.

בצומת אלמוג לא היה שום אירוע! מדובר היה על האירוע הראשון, אך המשפחה שנסעה ברכב שנפגע המשיכה בנסיעה עד צומת אלמוג, ורק אז יצרה קשר עם כוחות הביטחון ודיווחה על האירוע.

ישנו חשד סביר כי מדובר על אותו מחבל / חוליית מחבלים בשני האירועים. כוחות הביטחון סוגרים צירים באיזור, וסורקים בניסיון לאתר את המחבל/ים.

צילום: ארכיון חדשות 08

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן