ראש עיריית לוד, יאיר רביבו נפצע בביתו, בדק את התפילין – ונדהם מהתוצאה שקיבל: "יכול להיות להיגמר בצורה אחרת"

לפני כמה ימים, בערב שבת, מעד ראש עיריית לוד יאיר רביבו בביתו ונפל על מעקה זכוכית, שפצעה אותו בידו –  וחדרה לזרועו. בתוך פחות מדקה מאז שהתקשר למד"א הגיעו אל ביתו שמוליק לויסון וקלמן לויליכט, שני מתנדבים המגוררים בשכונת גני איילון החדשה בלוד, אליה עבר ראש העיר בחודשים האחרונים. השניים העניקו לו טיפול מהיר, עד לפינוי אל בית החולים. לאחר הפציעה, שלח רביבו את התפילין שלו מידית לבדיקה אצל סופר סת"ם, וכאשר קיבל את התוצאה – נדהם ונבהל.

 

רביבו סיפר: "לאחר הפציעה, שלחתי את התפילין שלי מידית לבדיקה ונבהלתי כאשר שמעתי שהמילים בו "על ידכה" היו פסולות. מחובתנו ובמיוחד בחודש אלול, לבדוק את התפילין והמזוזות בבית ובעסק. באורח נס הפציעה לא הייתה קשה יותר. חס וחלילה, היה יכול להיות להיגמר בצורה אחרת. תודו לקב"ה בכל יום, על הבריאות, על האושר המשפחתי ועל כל מה שהוא נותן לנו!".

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן