ראש עיריית יהוד-מונוסון, אמנון סעד: “פינוי בינוי מהווה חלק אינטגרלי בסדר העדיפויות הציבורי שהצבתי עם כניסתי לתפקיד”

תושבי יהוד-מונוסון נהנו מהרצאה שניה בסדרת הרצאות להקניית ידע בתחום התחדשות עירונית

אתמול התקיימה סדנה נוספת, שנייה במספר, בסדרת ההרצאות שמקיימת מינהלת להתחדשות עירונית בעיריית יהוד-מונוסון: ״חלון להתחדשות העירונית״.

 

 

ראש עיריית יהוד-מונוסון, אמנון סעד: ״⁠התחדשות עירונית היא חלק מהותי בסדר היום שהצבתי, עם כניסתי לתפקיד ראש העיר. זה כוונתי לעשות כל שניתן בכדי לקדם תכניות פינוי בינוי וכדי להבטיח שדור הצעירים ביהוד-מונוסון ישגשג, יפרח ויצמח בתוך העיר״.

ההרצאה עסקה ב”שחקנים בהתחדשות עירונית”. עו״ד אריאל יוסף, בעלים של קבוצת בראשית ומנהל תחום קהילה וחברה במנהלת, סקר לעומק את תפקידם של בעלי המקצוע אשר מלווים את בעלי הדירות, היזמים וגורמי התכנון: עורכי דין, מפקחים הנדסיים, שמאים, יועצים חברתיים ועוד.

מטרת ההרצאה הייתה להעניק כלים פרקטיים לנציגויות ולבעלי הדירות לפעול באופן נכון ומדויק יותר מול הגורמים המקצועיים שמלווים את תהליך התכנון, הרישוי והביצוע.
דגש מיוחד ניתן לחובת הנאמנות ולאינטרסים של כל בעל מקצוע בתהליך.

במסגרת ההרצאה התקיים דיון נרחב גם על הפן כלכלי של פרויקטים של פינוי בינוי וההשפעה של רווחיות הפרויקט על תכנון המתחם החדש, התמורות אותן מקבלים הדיירים ומעורבות המדינה בהליכי התכנון.

 

◼️ לקבוצת חדשות – בקעת אונו | יהוד מונוסון, סביון, גבעת שמואל, קריית אונו, גני תקווה, אור יהודה והסביבה בווטסאפ לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות בווטסאפ – חדשות מהארץ/מהעולם/משפט/עורכי דין/פלילי לחצו כאן

■ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: עיריית יהוד-מונוסון

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן