ראש העיר בחר במושיקו ארז למנכ”ל עיריית רחובות

המנכ”ל היוצא, מאיר דהן, יערוך חפיפה ארוכה שתאפשר יציבות והעברה מסודרת של תפקידו לידיו המנכ”ל הנכנס

היום, שני (23.9), התכנסה ועדת האיתור ואישרה את מינויו של מושיקו ארז למנכ”ל עיריית רחובות, שנבחר על ידי ראש העיר מתן דיל וייכנס לתפקידו ב-1.11. ארז יחליף את מאיר דהן לאחר כהונה בת 3 שנים.

ארז, נשוי ואב לשלושה, מביא עמו ניסיון עשיר בתחום הניהול הציבורי והמוניציפלי. בחמש השנים האחרונות כיהן כסמנכ”ל תפעול, פיתוח וארגון בעיריית ראשון לציון, שם הוביל פרויקטים משמעותיים, ביניהם מהפיכת תחבורה בהיקף של 18 מיליארד ש”ח.

הקריירה המגוונת של ארז כוללת תפקידים בכירים כגון: יו”ר דירקטוריון חברת בנייה ציבורית, מנכ”ל המועצה המקומית קדימה-צורן וחבר מועצת אשכול מוניציפאלי. בהמשך אף שימש כמנטור מטעם משרד הפנים לראשי רשויות ומנכ”לים.

ארז הוא איש מערכת הביטחון בדרגת סא”ל ביחידה מיוחדת, ובעברו שירת כמפקד מרכז בפיקוד העורף. הוא בעל תואר שני במדיניות ציבורית, תואר ראשון במשפטים, ובוגר תוכניות מנהיגות בינלאומיות.

ראש העיר, מר מתן דיל, בירך על בחירתו של ארז ואמר: “אין לי ספק כי ניסיונו העשיר של מושיקו יתרום רבות לקידומה של רחובות. אני מאחל לו הצלחה רבה ומודה למנכ”ל היוצא, מר מאיר דהן, על תרומתו המשמעותית לעיר.”

מושיקו ארז, המנכ”ל הנבחר: “אני מודה על האמון שניתן בי ומתחייב לפעול במלוא המרץ לטובת תושבי רחובות. יחד עם עובדות ועובדי העירייה ובניצוחו של ראש העיר, נפעל לקידומה ופיתוחה של העיר בכל התחומים.”

עם כניסתו לתפקיד ראש העיר, סיכם מתן דיל עם המנכ”ל היוצא, מאיר דהן, על תקופת חפיפה ארוכה, שתאפשר יציבות והעברה מסודרת של תפקידו. דהן סייע בהעברת תקציב 2024 וליווה את ראש העיר במסירות וביעילות בתחילת דרכו.

מאיר דהן, המנכ”ל היוצא, הוסיף: “אני מאחל למושיקו הצלחה רבה בתפקידו החדש ובטוח שניסיונו העשיר והמגוון יתרום רבות להמשך פיתוחה של רחובות. זכות גדולה הייתה לי לשרת את תושבי העיר.”

 

◼️ לחדשות רחובות והסביבה לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות מהארץ ומהעולם לחצו כאן

■ לקבוצת מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: עיריית רחובות

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן