ראש העיר אשדוד, ד״ר יחיאל לסרי: “300 ימים למלחמה. 300 ימים בשבי.”

“הסכסוך הפנימי בקרב חלקים רחבים בחברה הישראלית משחק לידיהם של אויבנו ומהווה איום קיומי לא פחות מהאיום הביטחוני.” אומר לסרי

“היום אנו מציינים 300 ימים, מספר בלתי נתפס, מאז נפתחה המלחמה והחטופים והחטופות שלנו עדיין בשבי חמאס. ימים שבהם ספגנו אבדות כבדות: לוחמים ולוחמות שנפלו בשדה הקרב, צעירים וצעירות שנרצחו במסיבת הנובה, אזרחים שנרצחו בבתיהם, משפחות שכולות ואלפי פצועים בגוף ונפש שחייהם השתנו ללא היכר. כולם בליבנו ובזיכרון של כולנו.

בימים אלה אנו נמצאים בעיצומן של העבודות לבניית פארק הנצחה ייחודי לזכר הנופלים והנרצחים תושבי אשדוד, שככל הנראה אין דומה לו בישראל. עשינו זאת יחד עם המשפחות ברגישות ובכבוד, ובקרוב נציג את התכנון לציבור הרחב, שילמד יותר על 42 בני ובנות אשדוד שקיפחו את חייהם במערכה כבדה למען כולנו.

בימים אלה גם מתחדד הצורך הלאומי לשמור על האחדות בינינו. ישראל מתמודדת עם מספר חזיתות – מקרוב ומרחוק, ונתונה להתקפות יומיות על אזרחי המדינה, כאשר אלפים רבים מפונים מביתם. אך מעל הכל, החברה הישראלית חווה את הפילוג והשסע החמורים ביותר מאז הקמת המדינה. הסכסוך הפנימי בקרב חלקים רחבים בחברה הישראלית משחק לידיהם של אויבנו ומהווה איום קיומי לא פחות מהאיום הביטחוני.

מותר להיות עם דעות שונות, אך באותה עת חשוב לשמור על הכבוד הדדי בינינו ובכלל על כבוד האדם, ולנהל שיח באופן מכבד ועם כללי משחק מקובלים שיאפשרו לנו להמשיך בקיום המפעל הציוני – ולשמור מכל משמר על מדינת ישראל. כי אחרי הכל, אין לנו ארץ אחרת ואין לנו מדינת ישראל נוספת.

בשמכם, תושבי אשדוד היקרים, אני מבקש לשלוח חיבוק חם למשפחות השכולות, לאחל רפואה לפצועים, ולחזק את משפחות החטופים בתפילה לשובם לבתיהם במהרה.

כי בע״ה, רק ביחד ננצח!”

 

◼️ לקבוצת חדשות  אשדוד בווטסאפ לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות בווטסאפ – חדשות מהארץ ומהעולם לחצו כאן

■ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: עיריית אשדוד

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן