קריית מלאכי מטמיעה טכנולוגיות אנרגיה מתחדשת 

קריית מלאכי בחוד תוכנית המאיץ 2 – לקידום אנרגיה מתחדשת

קריית מלאכי היא בין הרשויות המקומיות שעברו תהליך שנתי במסגרת “תוכנית המאיץ 2”, יוזמה של משרד האנרגיה והתשתיות שמטרתה לקדם את המעבר לאנרגיה מתחדשת. תהליך זה הגיע לשיאו במפגש חגיגי שהתקיים לאחרונה, בו הוצגו תוכניות הפעולה של הרשויות השונות.

במהלך המפגש הציגו נציגי קריית מלאכי, מנכ”ל העירייה יוסף כהן ומנהלת היחידה למיצוי משאבים ושותפויות, חן קדוש לוי, את תוכנית הפעולה שגובשה במהלך השנה האחרונה. רון אייפר, ראש החטיבה לאנרגיה מקיימת במשרד האנרגיה, שיבח את עיריית קריית מלאכי במהלך כנס סיכום תוכנית “המאיץ”. תוכנית זו מתמקדת בהטמעת טכנולוגיות אנרגיה מתחדשת בנכסי הרשות המקומית, עידוד ייצור אנרגיה מתחדשת במגזר הפרטי והמסחרי, ושיפור התייעלות האנרגיה במוסדות הציבור והתשתיות העירוניות.

בתחילת השנה נבחרה קריית מלאכי להשתתף בתוכנית המאיץ ביוזמת משרד האנרגיה, מתוך מטרה להוביל מהפכת אנרגיה מקיימת ברשות המקומית. במסגרת התהליך גיבשה העירייה תוכנית הכוללת התייעלות אנרגטית, עידוד תחבורה חשמלית, ויצירת תשתיות ירוקות.

תוכנית זו מציבה את קריית מלאכי כחלוצה בתחום האנרגיה הירוקה, במטרה לעמוד ביעדי האנרגיה המתחדשת לשנת 2030. בין הרשויות שעברו את התהליך ניתן למצוא גם את ראשון לציון, מכבים-רעות, קריית גת, קריית אונו, באר יעקב, ועוד.

מנכ”ל העירייה, יוסף כהן, ציין: “זוהי הזדמנות חשובה עבור קריית מלאכי להוביל שינוי מהותי בתחום האנרגיה ולהפוך את העיר למובילה בתחום, עם דגש על שמירה על הסביבה וחיסכון באנרגיה.”

 

◼️ לחדשות קריית מלאכי והמועצה האזורית באר טוביה לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות מהארץ ומהעולם לחצו כאן

■ לקבוצת מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: עיריית קריית מלאכי

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן