קריית הספורט באילת: הגג ביציע החדש הותקן

קריית הספורט הבינלאומית של אילת מתחדשת ביציע גדול ומוצל. בימים אלה כחלק משלב ב’ בהקמת הקריה, הותקן הגג ביציע החדש שכולל 1,000 מקומות ומצטרף ליציע קיים עם 491 מקומות

קריית הספורט הבינלאומית של אילת מתחדשת ביציע גדול ומוצל. בימים אלה כחלק משלב ב’ בהקמת הקריה, הותקן הגג ביציע החדש שכולל 1,000 מקומות ומצטרף ליציע קיים עם 491 מקומות. השלב הבא יהיה בניית הארנה עם 5,000 מקומות.

היציע שנמצא בהליך בניה מתקדם כולל כאמור טריבונה עם 1,000 מקומות, מבנה מזנון ומבנה שירותים לקהל שנבנה מאחורי המושבים. בחלק התחתון נבנו שני חדרי הלבשה לשחקנים כולל מלתחות ועוד חדרי תמך ביניהם חדר שופט, מרחב מוגן, חדר תקשורת ומחסנים. אלה יאפשרו יציאה של השחקנים למגרש המרכזי מתוך היציע היישר למרכז המגרש. העלייה ליציע תהיה באמצעות מדרגות כולל מעלית כחלק מנגישות.

קריית הספורט הבינלאומית של אילת הממוקמת בחלק המזרחי של העיר במקביל לשטח שדה התעופה הישן כוללת בשלב זה, שלושה מגרשי כדורגל בתקן פיפ”א ומגרש לחץ מודרני כולל יציע עם 491 מקומות בסמוך למגרש הסינתטי ונמצאת כאמור בעבודות להמשך בניית מבני תמך ויציע עם 1,000 מקומות ולקראת עבודות לבניית הארנה שתכיל 5,000 מקומות. עוד בתכנון בריכה אולימפית, מרכז טניס בינלאומי, מסלולי ריצה ואופניים ועוד.

בשלב זה משמשת קריית הספורט בעיקר למחנות אימון, טורנירים, מגרש הבית למשחקי הליגה של מכבי “בני אילת” ומקום אימון של האקדמיה של מכבי חיפה. אלי לוי המנהל את קריית הספורט ציין, כי בעתיד עם החזרה לשגרה, הכוונה לארח מחנות אימונים גם מחו”ל.

 

◼️ לחדשות אילת לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות מהארץ ומהעולם לחצו כאן

■ לקבוצת מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: סטודיו קשת

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן